בתשובה להאייל האלמוני, 14/07/05 10:29
הרצאה בפיסיקה במסווה של דיון חברתי 316765
את צודקת בדרך שאת מאירה את הנושא שיש שקוראים לו שטיפת מוח.
הרי היום תאגידים גדולים אינם מפרסמים מוצרים אלא דרך חיים. נייקי אינה מפרסמת נעליים. אם קוקה קולה תנהל מסע פרסומי לחיים יפים תחת הכותרת:טעם החיים ורק תזכיר שהמודעה ניתנה ע"י קוקה קולה, אז היא לא צריכה להזכיר שהיא חברה שמפיצה משקאות. היא היום חברה שמפיצה תחושת רעננות..

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים