בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 19/07/05 7:13
318090
אף אחד לא טוען שפרסומת שמראה כוסיות יכולה לשכנע אותך לקנות משהו שיש לך מראש התנגדות לקנות אותו (99 אחוזים מהמוצרים הם מוצרים "נייטרלים", אני משער שזה לא הכי גורלי עבורך אם תבחר בסופר קופרנפלקס של תלמה או של קלוגס). הטיעון הוא שאם אתה תעמוד בסופר מול שלושה סוגים של יוגורט לאחר שראית פרסומת של יופליי למשל אתה כפי הנראה תבחר ביופליי גם אם לא תוכל לנמק את אותה בחירה באופן "רציונלי".

ההשפעה של הפרסומות היא השפעה פריפריאלית לא מודעת ברובה, אתה יכול לאמר ש"המוצר מוכנס בדרך האחורית" אבל זה נראה לי אותו דבר בדיוק.
318120
''שנית, אני חושב שהדבר העיקרי שהפרסומות עושות הוא לגרום לאנשים לבחור מותג מסויים על פני מותג אחר''.

לא ברור לי אם ההודעה שלך ניסתה לחזק את שלי או להצביע על משהו שהיא פספסה.

(אגב, אני קניתי יופליי למרות שלא סבלתי את הפרסומות שלהם, כי רציתי לראות אם זה יותר טוב מהיוגורט שאכלתי עד אז. זה היה יותר טוב. לכן אני מקבל את הרושם שהמטרה של הפרסומות היא להקים רעש וצלצולים ולא בהכרח להציג סגנון חיים שיקרוץ לי).
318228
אם אתה מסכים למה שכתבתי אז זה לא ממש משנה.

( יש למישהו רעיון מה עבר בראש לקופיקרייטר ש"הגה" את הפרסומת של יופליי? יומיים לא הצלחתי להרדם מהפחד מהאנשים עם החיוכים המפחידים האלה)

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים