בתשובה לJBar, 03/09/01 2:15
למה להתאמץ ללמוד 33851
בשנה הראשונה באוניברסיטה, במדעי המחשב למשל, אתה תלמד כמעט אך ורק מתמטיקה ופיסיקה, אתה כמעט ולא תתקרב לחומר הקשור במחשבים... לכן אין טעם בהערתך האחרונה...
אך, לחיזוק טענתך הכללית, שיטת לימודים זו, המלמדת פיסיקה ומתמטיקה בשנה הראשונה ללומדי מדעי המחשב, תאבד את היכולת להבחין במחוננים במחשבים בשנה הראשונה, ולכן שיטת הסינון החדש, ע''פ הצלחת הסטודנט בשנה הראשונה תאבד מיכולתה...
וכמה אתקרב 34001
לאזרחות, הסטוריה, ספרות, לשון או ביולוגיה?

אני לא מתייחס על זה שישקיע _רק_ בלימודים המקדימים לתואר האקדמי.
אני מדבר על התלמיד שלא יטרח להגיע לשיעורי ספרות ותנ"ך, למשל, כי הוא ילמד "מדעי המחשב" באותו זמן, או שיקרא קצת חומר שלמד חברו בעל התואר בשנה א' שלו.

בכל מקצוע חובה, ניתן לראות מספר דיסיפלינות אקדמאיות שאין להם קשר לאותו מקצוע הנלמד בתיכון. בשיטת "סילבן" - התלמידים ייתעלמו מהם, "כי ציון עובר מספיק".

בברכה,
J-Bar
וכמה אתקרב 34008
בסדר, שים לב שלא אמרתי שום דבר על הטענה הזו... אני אפילו מסכים איתה...

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים