בתשובה לאביב י., 31/10/05 16:24
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342575
מהי?
הגנה עצמית? 342576
הגנה עצמית? 342578
ממה? דורון לא טורף, עכש"י, והוא גם מרפה מהר מאוד מאלה שאינם מעוניינים באינטראקציה איתו (אפשר לבדוק מתי הוא ואלון שוחחו לאחרונה).

(ואני עדיין מחכה לתשובה של אביב, שאולי תהיה יותר מדוייקת)
הגנה עצמית? 342607
אביב באמת לא צריך הגנה.

הבעיה עם דורון היא לא שהוא מנסה להגיע ל''תובנות'', העיניין הוא שבניגוד לשיח הפוסט מודרני שבו לכאורה אף דעה אינה עדיפה על רעותה וכל אחד יכול לאמץ נקודת מבט ועל פיה לקבוע מה הוא רואה כמציאות, (מה אמת, מה נכון, מה עובדה),

המדע לא עובד ככה, כדיי להתיימר להבין בתחום מסויים צריך קודם ללמוד אותו, דורון שדמי אינו מכיר מושגים בסיסיים, אינו מבין את היסודות וההגדרות האלמנטריות ביותר, דרכי היסק במתמטיקה לוגיקה בסיסית וכו'

אם הוא רק היה יושב בביתו וכותב למגירה, מילא, אף אחד לא היה מוטרד מה''תובנות'' שהוא מגיע אליהם יהיו אשר יהיו, אבל כאן מדובר באדם שמטיף את תורתו, שמרצה בכנסים, שפועל להפצתה במוסדות חינוך, אדם שאין לו מושג על מה הוא מדבר, אבל מעוניין ללמד דורות חדשים את ''האמת'' המדעית שלו, לחשוף ילדים קטנים ואנשים בורים לסילופים, ולטעונים מופרכים, בלא שיהיו בידם הכלים הידע או היכולת לחשוף את פרצופו, לדעת שאין כל קשר בין מה שהוא אומר למדע (לא למתמטיקה וגם לא לשום תחום אחר שהוא מתיימר לא רק להבין בו אלא להציג מהפכות שמעמידות על ראשן את כל מה שמקובל וידוע עד כה)

זאת הסכנה האמיתית, סדר הדברים הנכון הוא ללמוד באופן שיטטי ומסודר קודם את היסודות ואחר להעמיק בתחום בו מתמחים, לאחר שלומדים את כללי המחקר ומתנסים בעשיית מחקר כתלמידים, עומדים לביקורת ולומדים ממנה, רק אז עוברים לשלב הבא, עשיית מחקרים שנשפטים ע''י העמיתים ומפורסמים אחרי שמישהו שפט את ערכם ואת נכונותם, רק בשלב האחרון אחרי שהמחקר זוכה להכרה ומתקבל , נכון להתחיל ללמד אותו.

ללמד עיוותים וסילופים בעיקר ללמד ילדים קטנים עיוותים וסילופים, ילדים שסילופים אלה הם היסודות שעליהן יתבססו מאוחר יותר כל לימודהם זוהי סכנה אמיתית.
(הרבה יותר קשה לתקן שגיאה מאשר ללמד משהו כמו שצריך מההתחלה, כמו שקשה יותר לקרוא מנייר שכתבו עליו שוב ושוב ומחקו כל פעם את הנכתב לעומת נייר שכתבו עליו פעם אחת )
הגנה עצמית? 342615
מאחר וקיבלתי תשובות מספקות, פחות או יותר, לשאלותי, לא היה בכוונתי להמשיך ולהשתתף בדיון זה (ומכל מקום, לאו דווקא כ"ידידה..."). ובכ"ז, רק ע"מ להתקרב אל הדיוק:

נראה לי שעניין הפעילות בקרב ילדים קטנים וגננותיהם הופיע בסיפורו של משה קליין, לאורך תגובותיו ובקישורים שנתן. דורון, אא"ט - אינו שותף לסוג זה של פעילות. דורון מחפש מגע - ואישור - אצל אנשים בוגרים, וביניהם, במידת האפשר - אצל מתמטיקאים מן השורה.
הגנה עצמית? 342629
גם דורון עוסק בלקבץ סביבו אנשי חינוך (תגובה 342328, הפיסקה האחרונה). בנוסף, משה מעיד שדורון היה נוכח בכנס של גננות (תגובה 340391).
הגנה עצמית? 342632
'' משה מעיד שדורון היה נוכח בכנס של גננות ''

באתי לשמוע את הרצאתו של משה.

''דורון עוסק בלקבץ סביבו אנשי חינוך ''

את המידע המפליל הזה אני מציע שתשלח ישר לשב''כ.
סיכום ביניים 342637
טרונצ'ודורון חביבי,

נו, אתה רואה? אם היית נרגע קצת יותר מוקדם - יובל דיסקין היה יכול לישון בשקט :-] (ולא, הפעם אין לי שום תובנה של חמותי לתרום כאן - בוודאי לא בענייני הירגעות. הנ"ל עצמה, בהתחשב בגילה המתקדם, גם היא בחורה עם הרבה-הרבה טקס בישבן) .
הגנה עצמית? 342631
אייל אלמוני,

מי שמך לקבוע מהו הידע שלי בנושאים שאני דן בהם, הריי אינך מכיר לא את ידיעותי ולא את מעשיי.

" אבל כאן מדובר באדם שמטיף את תורתו, שמרצה בכנסים, שפועל להפצתה במוסדות חינוך"

על משפט זה אני יכול לתבוע אותך על הוצאת דיבה, איך אתה מעז לכתוב דברים שיקריים כאלה?

מעולם לא הרציתי בכנסים ולא "הטפתי" כדבריך את "תורתי".

הדבר האחד והיחיד שעשיתי ואני עושה הוא לשתף כמיטב יכולתי *אנשים בוגרים* ברעיונותי.

אכן רעיונות צריכים להבחן לעומקם, והמדע המודרני מפתח שיטות רבות ומגוונות על מנת לסנן את המוץ ולהשאיר את התבן.

אך הדברים צריכים להעשות בגלוי וביושר לגופם של דברים ולא לגופו של אדם.

אני כאן כדי לפתח את תובנותי תוך אינטרקציה עם מגוון אנשים, ואתה בוודאי לא אחד מהם, כי אתה נוקט כדרכם של פחדנים והיא,
הימנעות מתוכנם של רעיונות על ידי התקפה ישירה על בעל הרעיון,
כאשר בידך אין כל ידע או מידע נכון הקשור אליו.

פחדנים כמוך היו ויהיו אייל אלמוני.
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342586
זיהוי אלגוריתם ליצור טקסט ריק מתוכן והפעלתו.
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342603
אביב הפוסל, במומו הוא פוסל.
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342609
אני מסכים. זה סיכום נאה של המתמטיקה המונדית ושל הביקורת שלה על יכולת ההבנה של מתמטיקאים.
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342667
אוי אז פיספתי שוב כי התכוונתי לכתוב סיכום נאה ל-GM ועל הפרודיה שלה על המתמטיקה-המונדית.

אבל בו נהיה רציניים לרגע ונעסוק בבעיה האהובה כל-כך על טרחנים כפייתיים.

איזה סיפור תספר לאדם שרואה את http://www.geocities.com/complementarytheory/base2_3...
ומבין לפתע שאף ...###.0 (בסיס 1 < n) (כאשר ### מציין את הספרות הגדולות ביותא של כל ייצוג) לא שווה ל-‏1, וכי בין ...###.0 (בסיס 1 < n) יש תמיד ...###.0 (בסיס 1 + n) ?
למען הסר ספק: GM איננה פרודיה. 342677
ע"פ GM הוא צודק לחלוטין. קל מאוד למצוא תכונות של 0.99999... שאינן שוות לתכונות של 1. לכן, הביטויים לא זהים.

זה פשוט כל כך! הרי גם הביטוי "1" והביטוי "1" לא זהים!

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים