בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 12/01/06 23:03
לעג לרש 360808
אלפיים תלמידים זה לא הרבה כאשר אתה מלמד מספר גדול של כיתות אותו מקצוע (ואחרים) במשך מספר שנים. אין כ''כ צורך בהיכרות אינטימית עם התלמידים ומשפחותיהם בשביל לזהות את העירנות וההשתתפות הפעילה בשיעורים, הצלחה רבה במבחנים, השתתפות בחידונים ועוד.
לעג לרש 360812
אלפיים תלמידים זה בערך חמישים כיתות, לא? נשמע לי די הרבה. אם אתה עוסק בזה חמש שנים, זה אומר עשר כיתות לשנה.

אני מבטיח לך שגם כשיש לי רק עשרה תלמידים ומתוכם תשעה עירניים ומשתתפים ופעילים, אני מצליח לפספס את האחד ששותק בצד ומת משיעמום.
לעג לרש 360814
מה, גם אתה מלמד בבי"ס?
לעג לרש 360815
בטח בפר''ח.
לעג לרש 360816
לא מלמדים שם בקבוצות של עשרה.
לעג לרש 360818
לא באופן רשמי. ודי לפטימה בקריזה.
לעג לרש 360817
מתרגל. אני מנחש שבבית ספר, בממוצע הרבה פחות תלמידים מתעניינים, ויש הרבה יותר נחבאים אל הכלים שמתים משעמום.
לעג לרש 360822
בתואר ראשון אתה כבר מתרגל? מרשים ביותר.
לעג לרש 360824
תודה, אבל זה לא כל כך נדיר.
לעג לרש 360819
הכול תלוי באיזה סוג של מורה אתה, ועד כמה אתה ער לכל תרחיש בכיתה של כחמישים תלמידים, גם לכל אלה שנחבאים אל הכלים. תלוי גם בניסיון הוראה שצברת עם השנים. מה גם שלא מדובר רק במה שמתרחש בכיתה, על מנת לזהות את האדיש לנעשה בה. לכל מורה יש איתותים שונים המעידים על תלמיד נחבא אל הכלים או מת משיעמום (בין היתר). למשל: בדיקת שיעורי בית, תשאול במהלך השיעור, מגע עם ההורים על צרכי החניך ועוד.
לעג לרש 360820
אוקיי, בנקודה הזו אני אסמוך על כשרונך כמורה.
לעג לרש 360827
אל תספר לי שלימדת כיתות של חמישים תלמידים.
לעג לרש 360833
לא אמרתי שלימדתי כיתות של *חמישים תלמידים*, כי אם *כחמישים תלמידים*. ויחי ההבדל.
צה''ל, כור ההיתוך 360849
ניחוש באפלה: אולי העניין קשור בתגובה 348554, ובמקרה כזה ייתכן שכן מדובר בכיתות המוניות, כלומר - מטעמי מגבלות המסגרת, מרכזים את כל המעוניינים בכמה כיתות גדולות - וזה יכול להגיע לסביבות החמישים לכיתה.

(אורי, אתה שם? אם זה זה, למה המסתורין? זה באמת סוד או שמתוך צניעות?)
צה''ל, כור ההיתוך 361510
תודה, אבל לדעתי יש דברים שהצניעות יפה להם.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים