בתשובה לגדי אלכסנדרוביץ', 17/02/06 19:40
עליונות הדם היהודי 370607
אני שמעתי כמה סבירים:
"טעויות בחישוב, גופות ביישוב"
"חבל שאין לי פה אקדח"
"המצב האידיאלי הוא ש70 אחוז מהסטודנטים מבינים 70 אחוז מהחומר 70 אחוז מהזמן"
"המבחנים בחדו"א בנויים כך שכל אחד יכול להוציא 70, לכם יש כל מיני טריקים להוציא 20"
"אתם מושחתים של הציבליזציה"(בנסיון להסביר שהסיבה שהסטודנטים לא מבינים לוגים זה השימוש הקלוקל במחשבונים במקום בלוח לוגריתמים)
סטודנטית:לא צריך להיות שם מינוס?
מרצה:(מתחיל לכתוב על הלוח) תסמני מינוס, פלוס, מינוס פלוס, פלוס מינוס, אין סוף, עיגול, תציירי בית גינה יפה, מה שבא לך(ומדגים בציור).
(הכל אותו מרצה)

מתרגל בשעת קבלה: לא כדאי לך לבוא לתרגול ביום שלישי יש שם המון בנות טפשות ממדעי הרוח.
מתרגל פותר משוואה הכוללת את האות L:אל אל אל יחזקאל, אל אל אל...(בקול רם תוך כדי כתיבה).

מתרגל: (מתקשה להסביר למה לחשב ברדיאנים ולא במעלות) לא יודע למה אבל עם מעלות יש יותר טעויות.
סטודנט:אז מה שאתה בעצם אומר זה שחוק מרפי משפיע יותר על מעלות?

מרצה באלגברה מתחיל לדבר על מטריצות:אתם תגידו לי שזה מערכת של משוואות ואני אגיד לכם לא זה לא בהכרח מערכת זה יכול להיות כל מיני דברים, אבל אתם רגילים אז תגידו זה פתרון של משוואה ואני אגיד שזה... ואז אתם תבואו ותגידו רגע זה לא פתרון של משוואה? ואני אגיד שזה... ואתם יכולים להסתכל על זה כפתרון של משוואה אבל זה לא נכון כי למעשה... פתרון של משוואה... לא בהכרח... וכך במשך מספר דקות עד שמישהו בשורה הראשונה אמר "אני חושב שכולם הבינו".

סטודנט בשיעור לפני האחרון: עוד כמה חומר נשאר?
מרצה:מממ... מציג את הרשימות שלו, יש פה עוד 5 עמודים, זה דוגמה, זה לא חשוב, פה כתוב ממש קצת, 3 עמודים. בסדר?
השיעור נמשך...
מרצה:עוד שני עמודים!
מרצה: עמוד אחרון!
מרצה: מסיים משוואה ארוכה בתשובה האלגנטית‏1 "וזה שווה X,Y" (הקהל פותח במחיאות כפיים סוערות, צעקות הדרן וכד').

סטודנט לסטודנטית: הוא סיים להוכיח?
כן.
איך את יודעת?
הוא הפסיק לכתוב, הוא מחייך והוא נראה מרוצה מעצמו.(והיה נותן בהם סימנים).

1 המשוואה לא הייתה מובנת לקהל, אם התשובה לא הייתה X,y כנראה שקהל הסטודנטים היה מחכה לרמיזה ממנו שהתרגיל נגמר.
עליונות הדם היהודי 370704

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים