בתשובה לסמיילי, 26/12/06 15:29
למה לא? 426509
כפשוטן, אני דווקא מסכים עם שתי הטענות, ולא את שלילתן טענתי מתחילת הדיון. הטענה שטענתי מתחילת הדיון היא: "התקדים של החרם נגד דרא"פ משום האפרטהייד אינו צידוק מספיק כדי להחרים את ישראל משום מדיניותה".
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426512
אהה, זה הכל. זה דווקא פשוט: ברגע שיש בסיס להשוואה, השאלה אם הוא מספיק כתקדים או לא היא כבר שאלה של פרשנות, והרבה פחות מעניינת.
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426522
בסיס להשוואה יש גם בין פוסטמודריניזם ועוגת-קרם (למשל, שניהם בהכרח מותרות של ציוויליזציה מפותחת-יחסית). כמו שאמרתי, אני מסכים עם הטענות _כפשוטן_. תצטרך להיות יותר ספציפי כדי שאני לא אסכים איתך, או כדי שלטענות תהיה משמעות של ממש. מה _אני_ חושב כבר אמרתי.
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426530
והדיון עד עכשיו לא היה מספיק ספציפי?
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426532
לפני לטביה? הוא היה קצת מפוזר. אחרי לטביה הוא בכלל בלתי-מובן.

תראה, אני אמרתי "לטביה" ואתה בתגובה קפצת על המציאה, ואמרת משהו שמתשמע ממנו שהוכחת שאיני צודק בטענותי, אבל כששאלתי אותך למה אתה מתכוון ציטטת תגובה של מישהו אחר (שאינו אני!) ואמרת שהצלחת לשלול טענות שבכלל לא טענתי (ושאיני מאמין בהן). מה אתה רוצה שאני אגיד?
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426636
לא יודע אם משתמע ממנו אם אתה צודק או לא בטענותיך. ברור שמשתמע ממנו שאני צודק בטענותי. לי זה בהחלט מספיק.
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426640
כמו שאמרתי, כפשוטן אני מסכים לטענותיך.
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426641
אז, אם אתה מסכים איתי, ולא מסכים אם אורי, למה אתה לא מציק לו?
(שבפעם הבאה לא תגיד שנתתי לך להגיד את המילה האחרונה) 426644
אני מציק לך? אני רק אמרתי "לטביה".

חשבתי שזה נושא מעניין. לא ברור לי אפילו לפי הקריטריונים שלך אם היא יותר או פחות גזענית מישראל, ואם יש להחרימה לפי התקדים הדרום-אפריקאי או לא. ועוד, המדיניות שלה נמצאת תחת מטרית הלגיטימיות של האיחוד האירופי, בעוד שאותו איחוד עצמו מבקר את המדיניות ישראלית השכם והערב. לכן זה מקרה מבחן טוב, אבל אם לא ברור למה, אז באמת אין טעם.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים