בתשובה לנועה ו, 21/01/07 13:39
וכדי לחזור לנושא המאמר 429853
למען הסר ספק, אני בעצמי אתאיסט (עברי, לא יהודי), כך שלא היה בחלק הזה בהודעתי גנאי.
וכדי לחזור לנושא המאמר 429858
לעניות דעתי, עברי = יהודי בימינו.
וכדי לחזור לנושא המאמר 429861
אני מסכים שהפסיקו להבדיל בין השניים, אבל חושב שיש מקום להחזיר אותה.
וכדי לחזור לנושא המאמר 430547
אח, כמה סמנטיקה מיותרת. השפה העברית מספיק עשירה, אין צורך בעוד ניואנסים.
וכדי לחזור לנושא המאמר 429901
שמת לב שגם אתה עשית את ההבחנה בין יהודי לעברי?
וכדי לחזור לנושא המאמר 429903
אני וגם מי עוד, ומה הפואנטה?
וכדי לחזור לנושא המאמר 429908
אתה ואני, ואולי עוד כמה אנשים.
הפואנטה היא שגם אתה עושה את ההפרדה הזאת, אולי על-כורחך, ובכך אתה מסכים איתי. ואני תמיד אוהב למצוא אנשים שמסכימים איתי :)
וכדי לחזור לנושא המאמר 429917
אם כבר, אתה מסכים *איתי* (אני רק לא בטוח לגבי מה).
וכדי לחזור לנושא המאמר 429978
שזה אכן עניין נדיר.
אתה מודע לזה ש*אתה* אולי הוצאת את רוב עם ישראל מהגדרת יהודים, אבל רוב היהודים, גם הרבנים שבהם, לא עשו זאת?
וכדי לחזור לנושא המאמר 430156
זאת כבר בעיה שלהם. אני, בכל מקרה, עושה מאמצים לשכנע כמה שיותר מהם...
וכדי לחזור לנושא המאמר 487852
אם אתה לא רוצה למצוא שהעם היהודי התכווץ לשניים וחצי‏1 אנשים שעקב מספרם הדל לא ניתן להגדירם כעם, כדאי שתפסיק.

1 יש יותר, אבל הליטאים לא יכירו בחסידים, והחסידים לא יכירו אחד בשני וכולם ביחד לא יכירו בספרדים, ואין לדבר סוף.
וכדי לחזור לנושא המאמר 487871
הגדרה כזו לא תצמצם את גודל העם היהודי לפחות מ-‏2.67 אנשים. לא צריך להיות כל כך פסימי.
וכדי לחזור לנושא המאמר 488835
צודק. 5 אנשים.
וכדי לחזור לנושא המאמר 488837
נו, חמשה אנשים כבר החלט יכולים להיחשב לעם, לפי דעתי.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים