בתשובה לנועה ו, 08/04/07 21:37
וכי למה? 437924
בטח שכן. היכן העורלה שנמצאת בקצהו של זין טבעי, אותה עורלה הייתה אמורה לחסות על העטרה שלי ולשמור עליה מפני פגעי הטבע?
וכי למה? 437931
הוא אשר אמרת - ה*כיסוי* איננו, לא "חתיכה מקצה הזין".

מפגעי הטבע מגינים בימינו התחתונים... (האמת שחשבתי ולא מצאתי אף פגע טבע שהזיק לזין שלי ומי שאינו נימול היה חומק ממנו).
וכי למה? 437933
עזוב, לא בזה העניין. כליל פשוט רוצה להחזיר עטרה ליושנה.
וכי למה? 437935
נראה לי שזו הודעת הסיכום המושלמת. אני אשתדל לא להמשיך להגיב בדיון הזה בהקשר הנוכחי.
וכי למה? 437936
השפשוף המתמיד של עטרתי בתחתוני מורידה מן הרגישות שלה. כל זה לא היה קורה לולא חתכו את קצה הזין שלי.
וכי למה? 437951
עם תחתוני בוקסר מבד, 100% כותנה, לא הדוקים, רחבים, יש סיכוי שיהיה לך הרבה יותר נוח. המילה "בוקסר" לא צריכה להרתיע, אין שום קשר בין התחתונים האלה לבין איגרוף, חוץ מהדמיון החיצוני למכנסיים שפעם לבשו המתאגרפים..
וכי למה? 437954
אתה לא מבין שמאוחר מדי? אני כבר לא נפגע יותר מן השפשוף כי לאחר שנים של חשיפה לבדים שונים ומשונים, איבדה העטרה שלי את הרגישות שהייתה לה לו הייתה מכוסה בעורלה. אני לא מרגיש אי-נוחות בתחתונים הדוקים יותר מאשר בבוקסרים.
וכי למה? 437958
טוב, אז אולי באמת אין טעם שאנסה להשיא לך עצות, או ליתר דיוק - העצות שיש לי, אלו מהן שיכלו להתאים - מקומן לא כאן.

לא נעים להגיד לך ואין לי כוונה לעצבן אותך, אבל אין שום בטחון שהבעיה שלך נובעת דווקא מהיעדר העורלה. הבעיה הזאת מופיעה אצל גברים נימולים ולא נימולים. כמובן, אני לא אתחיל לתחקר אותך מעל במה זו האם זוהי אבחנה של רופא, שאכן הדבר קשור בהיותך נימול. ניחשתי כבר אתמול או שלשום שהזעם המיוחד שלך קשור באיזושהי בעיה אישית בתחום זה.

זכור שאדם עם בעיה (וזוהי בעיה קטנה מאוד, בהשוואה לבעיות רבות אחרות של אנשים רבים אחרים, האמן לי), הרבה פעמים נוח לו למצוא מישהו או משהו להאשים, מישהו או משהו להתרגז עליו. כדאי שהאדם ישתדל לגייס קצת כוחות נפש (במקרה שלך - לא כל כך הרבה, זהו בסך הכל לא עניין חמור, ושוב - האמן לי!), וללמוד לומר לעצמו: "אני פשוט אדם עם בעיה, יום אחד בוודאי יימצא לה פתרון, ועד אז אלמד איך לחיות איתה בלי כעסים ומשקעים על מנהגים תרבותיים שונים ו/או על אנשי קש".
וכי למה? 437967
צר לי שהשתמע כאילו יש לי איזו בעיה ''מיוחדת.'' לכאורה הכל בסדר גמור. חוץ מהעובדה שלקחו חלק מזין שלי וחתכו אותו ללא שום הצדקה סבירה.
וכי למה? 437960
אתה שלם עם הכיוון הזה של הדיון? ברצינות, בעיות הרגישות שלך שם למטה הם בינך לבין הארולוג שלך, ולא קשורות לדיון הכללי.

גם אם אפשר להוכיח איכשהו ובמידה מסויימת רגישות פחותה בעקבות המילה, זו לא בעיה, כי גברים נימולים, ככלל, לא רואים אותה כבעיה.
וכי למה? 437964
הן לא ביני לבין האורולוג שלי, כיוון שלא מדובר בבעיות שהן ספציפיות אלי, אלא בעיות שיש לכל גבר שעורלתו הוסרה, נקודה. אני לא יודע כיצד הייתי מרגיש לולא הייתה מוסרת עורלתי, כל שאני יודע הוא שאיבר פנימי שלי הפך באבחת סכין מנתחים לאיבר חיצוני. חיי המין שלי בסדר גמור, תודה רבה, אבל זה לא הופך את זה לבסדר, וזה לא הופך את העורלה לאיזה חלק בגוף שהוא נפרד מן הזין.
וכי למה? 437968
אתה טועה בדבריך, ''... לא מדובר בבעיות שהן ספציפיות אלי, אלא בעיות שיש לכל גבר שעורלתו הוסרה, נקודה.'', כשם שאתה טועה כאן לאורך כל הדיון בכמה דברים, אבל נראה שאין טעם, זה אבוד, החלטת וזהו.
וכי למה? 437972
אם במקום מילה היה מדובר בעקירת עין, ורוב-ככל האוכלוסיה הייתה עקורת עין, אז למרות שאפשר לחיות ואפילו טוב עם עין אחת, ולמרות שלכולם זה היה סטנדרטי לגמרי, היה עדיין לגיטימי מצידי להגיד שישנן בעיות שמהן סובל כל אחד שעינו הוסרה, נקודה, גם אם יש אנשים שרואים מ-צו-ין עם עין אחת.

מה פה "החלטתי" בדיוק?
וכי למה? 437976
אתה החלטת שבעיות החיכוך והרגישות שלך אינן בעיות ספציפיות שלך, אלא של "**כל גבר** שעורלתו הוסרה", תגובה 437964. ספק בידי אם ערכת סקר בנושא זה. לו היית עורך סקר, היית מגלה כי ישנם לא מעט גברים שעורלתם הוסרה והם עוברים את כל חייהם ללא שום בעיה, ובמקביל היית מגלה שישנם גברים לא נימולים שיש להם בעיות דומות לזו שלך.

ומאנלוגיות הלוסינטיביות, חסרות שחר, עייפתי. לא אתייחס אליהן ואני עושה עליהן חרם פרטי.
וכי למה? 437989
הבה נחזור לטענתי המקורית:

"השפשוף המתמיד של עטרתי בתחתוני מורידה מן הרגישות שלה. כל זה לא היה קורה לולא חתכו את קצה הזין שלי." (תגובה 437936)

האם אתה טוען שישנם גברים נימולים שאינם לובשים תחתונים, ולכן העטרה שלהם אינה משתפשפת בתחתוניהם לאורך כל חייהם? הנודיזם אינו נפוץ מספיק במקומותינו, לצערי.
וכי למה? 437992
צר לי להגיד לך, אבל אין טעם להמשיך ולנסות, בסבלנות, לענות לעניין, היות ואתה ב-א-מ-ת מקרה אבוד. וטעיתי כשחשבתי שזה רק בדיון הזה, מתברר שהסימנים היו כבר מזמן, גם בתגובה 160202, שראיתי אותה עכשיו במקרה.

יש אנלוגיות - שיטת דיון שתפקידה לעזור בהבנת נושא מסויים, ויש הזיות חסרות שליטה שאדם פולט אותן, בד"כ, מתוך מצוקה כזאת או אחרת. אצלך אין הבדל בין השתיים.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438031
מעניין מה יש כאן לא להבין:

יש נימולים עם תחתונים ובלי בעיות
יש נימולים עם תחתונים ועם בעיות
יש ערלים עם תחתונים ובלי בעיות
יש ערלים עם תחתונים ועם בעיות

מסקנה: הנודיזם אינו נפוץ במקומותינו, לעומת זאת הנאדיזם - נפיחת תגובות חסרות טעם - דווקא עושה כאן חייל.

יש תחתונים שהזין משתפשף בהם ויש שלא, והחוכמה היא לבחור תחתונים טובים. והעניין תלוי אגב גם במכנסיים, האם הם דוחפים את התחתונים לכיוון הזין או לא. מי שרגיש, עם עורלה או בלעדיה, שלא יילך לפי כל מיני אופנות ושלא ילבש ג'ינס הדוקים עם תפר עבה שיציק לו. ישנה קבוצה לא גדולה של אנשים, גברים ונשים, עם עור מאוד לבן ורגיש, רובם ממוצא אירופאי, שלהם יש בעיות מטרידות עם הבגדים. הבעיות האלה מופיעות בייחוד בקיץ, *בכל* איזור הגוף התחתון - בצידי הירכיים, במפגש בין הירכיים לאגן, בביצים, בישבן וכולי, ובהחלט לא מדובר רק בקצה הזין. אצל אלה שגם יש להם סוכרת, למשל, או שהם שמנים, כל הסיפור נעשה הרבה יותר גרוע. עד כמה שאני מכיר (ואני מכיר), לרוב האנשים אין בעיות מיוחדות בתחום הזה.

(סליחה על האריכות, בתקווה שאולי זה יעזור למישהו)

לגבי המילה אתה יכול לבוא ולטעון בשם העקרון נטו - המילה היא פגיעה בזכויותיו של חסר ישע, מעשה כואב ועל כן אכזרי, ומשום כך יש להתנגד לה. אבל להמציא בעיות נוראות ואיומות יש מאין, או לקחת בעיה אישית שלך (בין אם היא קיימת או לא), ולהפוך אותה לאסון לאומי - לצערי זה לא תורם לשכנוע אלא רק מקטין את האמינות של כל האמירה שלך.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438038
זה שחבורה של מגיבים אלמונים באייל החליטו לקחת משפט שלי שנועד להסביר שהעורלה היא חלק אינטגרלי מן הזין שלי, לעוות ולהרחיב אותו, ובסופו של דבר לעשות ממנו סוגיה לאומית זו אינדיקציה לקטנוניות ולפתטיות שלהם, לא לאיזו בעיה ביכולת השכנוע שלי.

ההודעות המקוריות היו אלה:
נועה ו (תגובה 437921):
"לא חותכים לעוללים הרכים *חתיכה מקצה הזין*."
אני (תגובה 437924):
"בטח שכן. היכן העורלה שנמצאת בקצהו של זין טבעי, אותה עורלה הייתה אמורה לחסות על העטרה שלי ולשמור עליה מפני פגעי הטבע?"
גדי (תגובה 437931):
"הוא אשר אמרת - ה*כיסוי* איננו, לא "חתיכה מקצה הזין".

מפגעי הטבע מגינים בימינו התחתונים... (האמת שחשבתי ולא מצאתי אף פגע טבע שהזיק לזין שלי ומי שאינו נימול היה חומק ממנו)."
אני (תגובה 437936):
"השפשוף המתמיד של עטרתי בתחתוני מורידה מן הרגישות שלה. כל זה לא היה קורה לולא חתכו את קצה הזין שלי."
איזה אייל אלמוני שהחליט להסיט את הדיון בצורה לא רלוונטית (תגובה 437951):
"עם תחתוני בוקסר מבד, 100% כותנה, לא הדוקים, רחבים, יש סיכוי שיהיה לך הרבה יותר נוח. המילה "בוקסר" לא צריכה להרתיע, אין שום קשר בין התחתונים האלה לבין איגרוף, חוץ מהדמיון החיצוני למכנסיים שפעם לבשו המתאגרפים.."

האשמה היחידה שלי היא שנתתי לעצמי להגרר לדיון המטופש שהמשיך לאחר מכן. אני אנסה להמנע מכך בעתיד.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438045
אתה יכול להאשים את כל העולם, אבל תגובה 437936 היא כולה שלך, היא לא היגררות, ולא זכור לי שמישהו כאן סיפר סיפורים על הזין שלו. זה רק אתה, ואתה עברת כאן איזה גבול סביר של שיח פומבי. פשוט כדאי שזה לא יקרה יותר, זה הכל.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438048
עוד נסיון השתקה מבית היוצר של המהוגנות הבורגנית.

אני מסכים שעברתי גבול, אני לא מסכים שהוא סביר, במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בעוול שנעשה גם לי אישית, לא רק לאנשים היפותטיים שקיומם מוגבל לדיונים באייל.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438061
נראה לי שהתגובות בעניין הזין שלך נובעות בעיקר מחוסר מודעות: רוב הנימולים בארץ מעולם לא ראו זין ערל, ולא יודעים שהמרקם של העטרה ורגישותה משתנים בשנים שלאחר המילה (ובלי קשר לסוג התחתונים). סלח להם, כי הם לא יודעים שהזין שלך לא מיוחד.
מתנדב להסביר לקשי הבנה 438064
הזין שלו כן מיוחד.
וכי למה? 437965
זאת קצת גם אשמתי והכיוון הזה נסתיים, מצידי, ברגע זה, אבל אם כליל בכל זאת ירצה להמשיך - אינני רואה מדוע לא לכבד את רצונו. פעם אחת - פעם אחת! - יש כאן הזדמנות לא לקבוע מי יהיה נשיא ארה"ב ומי יהיה מזכ"ל האו"ם, אלא אולי באמת להיעזר אלו באלו, והזדמנות כזו לא יכולה להיות דבר רע.
וכי למה? 437974
היו כאן כבר דיונים מרתוניים על בישול אורז -לא רק מי יהיה נשיא ארה''ב.
וכי למה? 437981
כן, אבל הם היו קצת משעממים, ואילו יחסי השכנות הלא-טובה שבין תחתוניו של אדם לבין גברותו נראים לי, בכל זאת, עניין קריטי יותר - הרבה יותר.

נו, והדיונים ההם לפחות תרמו משהו להשבחת מתכוני האורז שאתה מכין? :-)
וכי למה? 437985
לי הם עזרו.
וכי למה? 437995
אם רוב הגברים בארץ ובמערב נימולים, ועדיין רובם גומרים לרוב מהר מידי, אולי רגישות מופחתת היא דווקא לא רעה כל-כך. אולי, למעשה, בזכות המילה משתפרים חיי שני בני הזוג בכך שהמין וכל הרגש, החוויה והקרבה הכרוכים בו, מתארך.
וכי למה? 437996
תתפלא, אבל יש דרכים אחרות לקיים יחסים חוץ מחדירה, שיכולים להתארך למשך שעות, בלי קשר למהירות השפיכה של הגבר.

כאשר בכל זאת מעוניינים במין עם חדירה, הרי עיכוב השפיכה הוא עניין של תרגול. כמו שאמרת, עובדה שגם נימולים גומרים מהר מדי, כך שכנראה המילה לא משפיעה על כך באופן משמעותי, וסוגיה זו לא יכולה להוות טיעון לטובת העיוות.
סוף-סוף אומרים לנו שיש סקס אחר - סקס ללא סקס! 438015
אתה צודק! סקס הוא תחביבם הבורז'וארי המיותר והאגואיסטי של הבטלנים והנצלנים, ואנו מכריזות בזאת על ביטולו הסופי! מי זה בכלל האידיוט העלוב הזה שהחליט שאחד משני תפקודי איבר המין הוא קיום יחסי מין?! על סמך מה הוא מחליט שטויות חסרות שחר שכאלה?!

למען האמת אנחנו גם מוותרות על העסק המייגע ההוא שנמשך שעות בכל מיני דרכים. במקום זה אנחנו מעדיפות דבר הרבה יותר סקסי - לישון! או את הדבר ה-כ-י סקסי - להאזין להרצאה בדבר תקנת החברה! עולם ישן עדי יסוד נחריבה!
סוף-סוף אומרים לנו שיש סקס אחר - סקס ללא חדירה! 438023
תנחומי שמעולם לא חוויתן מין אוראלי, למשל, שהוא מהנה עד מאד, ואינו כולל חדירה.
סוף-סוף אומרים לנו שיש סקס אחר - סקס ללא חדירה! 438026
מין אוראלי שנמשך כמה שעות? אלהים אדירים, זה ממש לא משהו שאני רוצה לקחת בו חלק.
סוף-סוף אומרים לנו שיש סקס אחר - סקס ללא חדירה! 438051
את צודקת. אני ממליצה על חמישים דקות מקסימום, בפעם אחת. אם עושים את זה כמה שעות - הדבר עלול לגרום נזקים קשים לשני הצדדים, זה שעולה וזה שיורד.
היו זמנים במערב 438171
פעם היה פה שמייח שחבל"ז, תגובה 130294, תגובה 130309.
''לכסות'', לא ''לחסות'' 437937
טעויות הכתיב האלה מבישות ממש.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים