לא התפלאתי 46372
קראתי את כל הפיספוסים של מערך הניסויים בישראל, שבעטיים סובלים בעלי החיים הרבה יותר ממה שהגיונו של אדם שתומך בניסויים בבעלי חיים מחייב (אישית אני לא תומך). זה לא רק בניסויים אלא גם בתעשיית הבשר ובעצם בכל מגע של בעלי חיים עם בני אדם יש ניצול, פרט למקרים שבהם מטרתם של בני האדם היא רק לעזור לבעלי החיים ממניעים הומניים.
מה שקראתי אומר הרבה על התקשחות והתקרנפות ליבם של מבצעי הניסויים. זו תופעה טבעית ושכיחה. עשיית פעולות לא-הומניות מביאה לדה-הומניזציה של מבצעיהן. אני עצמי חוויתי לצערי כזו תופעה כשלפני שנים לפני שנהייתי טבעוני השתתפתי בפינוי תרנגולות לבשר מלול, וככל שהמשיך הזמן הפסקתי לנהוג בהן בעדינות והייתי מטיל אותן לתוך מיכל אחת על השנייה. לשמחתי ''חזרתי בתשובה'', אך הרבה לא יחזרו
בתשובה ויבינו שאסור לגרום סבל לאחרים כדי שלהם לא יהיה סבל (ניסויים), או גרוע מזה - לגרום סבל לאחרים כדי להנות מארוחה.
אנשים וקרנפים 46426
נחמד לראות את הפער בין תוכן התגובה שלך לבין אמצעי הביטוי בהם אתה משתמש:

מניעים הומניים במובן של מניעים "טובים". הומני, במובן המילולי, הוא כל מה שבני אדם עושים. האנתרופוצנטריות שלנו גרמה למטבע הלשון הזה.

התקרנפות, במובן שטבע יונסקו, היא איבוד תכונות האנוש החיוביות בזמן שהאדם הופך לקרנף (בעל חיים צמחוני שאינו עוסק בויויסקציה).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים