בתשובה לאיציק ש., 27/05/09 21:54
אני רק שאלה 512324
אז למה שפה שרוב יהודי העולם איננה מדברים בה, היא העדות לאופי *היהודי* של המדינה?

(ולהקיא 'ליברמן' כתוכי לא עוזר לטיעונים שלך, צר לי).
אני רק שאלה 512332
מפני שאנחנו מדברים בשפות מקבילות. במילים ''אופי יהודי'' אתה רואה מסורת יהודית ומדינה של כל יהודי התפוצות. אני לא רואה כך את הדברים ואופי יהודי הוא בשבילי משהו אחר. תתפלא- משהו אחר. באמת לא בא לי לפרט כי השיחה איתך היתה לי לזרה.
אני רק שאלה 512334
נראה שהשיחה עם כולם הייתה לך לזרא,* כי אפילו כשהשאלות ענייניות מצידי, וענייניות מצד מישהו אחר, אתה עדיין לא מצליח לענות תשובה פשוטה.

*לזרה? לזרה? מורה בישראל?!
אני רק שאלה 512335
גם לאלה הנאבקים לאורך חייהם בדיסלקציה קלה יש זכות ללמד היסטוריה ואזרחות, וגם למי שעלו מפולין (כמו איציק).
אני רק שאלה 512336
דיסלקציה זה בטח לא.
אני רק שאלה 512337
מעולם לא טעית באיות מילה?
דיסלקציה, אינפקציה, פרוטקציה, שממה וציה, מה זה משנה 512340
וסבתא שלי היתה אומרת: זהירות, רק שלא תמות מעודף טוב-לב.
אני רק שאלה 512338
דרך אגב, 'זרה' היא מילה חוקית ולכן בודק איות לא היה מגלה אותה.
אני רק שאלה 512339
אבל לא איש כטווידלדי יחמיץ הזדמנות לנגח. נעים הליכות טווידלדי.
אני רק שאלה 512343
אכן, למה שמישהו ירצה להיטפל לאיציק ש., המופת הידוע לטוב לב, תשובות ענייניות, אי-תיוג ונעימות ויכוחים. תעלומה.
אני רק שאלה 512344
מי דיבר בכלל על טוב לב? מהיכן אתה מכיר אותי -גלה לי. זאת אמורה להיות התייחסות עניינית? האם אי פעם התייחסתי למיקצוע שלך? מזל שלא ראית אותי אף פעם כי ודאי לא היית מפספס להתייחס גם למראה.
חג שמח.
אני רק שאלה 512346
אתה דיברת. ואכן, התייחסת גם למקצוע שלי, ויותר מפעם.
אני רק שאלה 512348
סליחה, טעות. לצורך הדיוק נכתוב ''איש נעים הליכות'' ונוציא את המשפט 'טוב לב', הגם שהוא כמובן משתמע כשם שהיותה של המדינה דמוקרטית משתמעת בלי להשתמש במונח המפורש.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים