בתשובה לארז לנדוור, 07/02/10 17:27
פשוט מאוד 535010
במחילה, לא הייתי סומך על מיכאל קרפין בספר הזה לעניין השמש זורחת במזרח. ולו רק בגלל שבעניין היחיד שאותו הכרתי מקרוב, הוא סיפר גרסה מאוד רחוקה מהמציאות (מכתב רבני יש''ע בשאלת 'האם אפשר להעמיד חברי ממשלה לדין', שלטענתו איש לא ענה בשלילה - וזה לא נכון, וזה מתועד. איש לא טרח לענות להם בחיוב, ורוב הנשאלים לא טרחו לענות בכלל) גם בפרטים אחרים הוא זכור לי כלא-ממש מדייק.
פשוט מאוד 535017
לא הבנתי את דבריך. האם היו שענו בשלילה? אם לא ענו בשלילה ולא ענו בחיוב סימן שאינם שוללים את המיכתב . מדוע לא ענו? כי הם זהירים ויודעים שזהו חומר נפץ.
פשוט מאוד 535019
א. היו שענו בשלילה.
ב. הטענה "אם לא ענו בשלילה ולא ענו בחיוב סימן שאינם שוללים את המכתב" היא טענה מגוחכת שכל מורה שמכבד את עצמו היה מוריד עליה נקודות לתלמיד שטוען אותה, כי היא כשל לוגי ברור. אפשר להביא הרבה אלטרנטיבות חילופיות (למשל, הם לא חשבו שהשאלה ראויה לתגובה, או שגם אם דעתם לשלילה לא רצו להגיב בנושא שיעורר סערה ציבורית, או השד יודע מה). אתה בוחר בטענה מופרכת כל-כך לוגית, רק בגלל ש*מראש* אתה מניח שכולם היו בעד, ולכן לא כתבו נגד - לוגיקה הידועה כ"אשם עד שלא תוכח חפותו", או בצורה קצת יותר מדוייקת כלוגיקה מעגלית.
פשוט מאוד 535025
א. אוקיי, אם היו שענו בשלילה אז היית צריך לכתוב שהיו כאלה שענו בשלילה.

ב. "אם לא ענו בשלילה ולא ענו בחיוב סימן שאינם שוללים את המכתב". מה לא הגיוני במישפט הזה? למה אתה משתלח? אם גוף שאתה מאד מכבד היה מפנה אליך שאלה כזאת, היית מתעלם ממנה? אולי אבל זה היה כי היית פוחד להתייחס וההתעלמות היא התעלמות רועמת. מילא אם היה מפנה אליהם את השאלה איזה מכון מחקר איזוטרי.ואני מבקש ממך, שמור קצת על איפוק.
פשוט מאוד 535027
האם אתה תומך בעיקור כפוי של מתנחלים?
פשוט מאוד 535028
נו באמת. כתבתי במפורש "שלטענתו איש לא ענה בשלילה - וזה לא נכון, וזה מתועד". איך בדיוק הצלחת לפרש את המשפט הזה כאילו לא כתבתי שהיו כאלה שענו בשלילה?
כבר הסברתי במפורט, שהמסקנה שלך לא מתחייבת, והיא נובעת מהנחת היסוד. היא לוגיקה מעגלית, שמניחה את עצמה ומוכיחה מכך את עצמה. אתה שואל שאלה ומניח שיש רק תשובה אפשרית אחת, ואת התשובה האפשרית הזו אתה מוצא *בגלל* שמלכתחילה אתה מניח שהם בעד. וכן, זה מרגיז. ומרגיז עוד יותר שאתה *שוב* חוזר על זה ומנסה לגלגל את הכדור למגרש של אחרים.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים