בתשובה לסמילי, 21/01/02 17:52
אכן, ושמע כמו ''כיסא'' 53770
חיבתי לטיעוניו של פטנאם בעניין מובן והוראה היא מן המפורסמותמ ובהחלט יש לגישה זו תועלת ואף רבה.
שימוש בגישה זו מאפשר לנו לדוגמה להגדיר מושאי מחקר ללא קשר לעולם האמיתי לשמור על "מהותו של מושג" גם כשמובנו משתנה ועוד.

הילרי פטנאם מרצה מחר (22.01.02) על objectivity without objects באוניברסיטה העיברית בגבעת רם.
סליחה, 53774
1. "הילרי פטנאם", מיהו (אולי זה: http://spazioweb.inwind.it/albgaz/putnam/puteng.html)?
2. מהם טיעוניו בעיניין מובן והוראה (והאם יש קשר ל http://www.artsci.wustl.edu/~philos/MindDict/functio...)?
3. איפה ומתי התפרסמה חיבתך לטיעונים אלה?
4. מה התועלת בטיעונים?
סליחה, 53776
1.ניחוש מוצלח? (על כל פנים צדקת)
2.אקרא בבית יותר מאוחר ואתייחס.
3.ראה-
ושם במקומות נוספים.
4.הבאתי שתי דוגמאות בהודעה אליה הגבת (אשמח להרחיב אם התועלת העולה מהן אינה ברורה).
תודה 53778
ביקשת, קיבלת 53787
ביקשת, קיבלת 53833
איבדתי אותך. תן לי קישור קצר.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים