|
||||
|
||||
"FF הוא לא דוגמא טובה כי ממילא אין למי לפנות בטענות," מה? |
|
||||
|
||||
מה מה? מי שמפתח ומתחזק את FF לא חייב לי כלום כי לא שילמתי לו פרוטה. מי שמכר לי windows כן חייב לי משהו. |
|
||||
|
||||
אז אתה זה שקנה את windows? שמעתי שמועות על קיומך אבל הייתי בטוח שמדובר באגדה אורבנית... |
|
||||
|
||||
מתי לאחרונה קיבלת תמיכה? למעשה, התרחיש של תגובה 540178 יכול להתרחש באותה מידה עם התמיכה הטכנית של ספק החיבור לאינטרנט. זה גם נשמע יותר סביר. |
|
||||
|
||||
את Firefox מייצרת חברה מסחרית (Mozilla Corp). אולי היא לא חייבת לך כלום (יבוא יום ואקרא את ה-EULA), אבל יש למי לבוא בטענות. |
|
||||
|
||||
וכל מי שרוצה יכול למכור תמיכה ל־Firefox . או למכור את Firefox כחלק מהמוצר שלו. זה היה פחות או יותר המצב בשני המחשבים האחרונים שקניתי. |
|
||||
|
||||
אם אתה קונה תמיכה, כמובן יש לך למי לבוא בטענות. רוב משתמשי FF שאני מכיר פשוט הורידו אותו מהרשת, כמוני. |
|
||||
|
||||
לא קניתי תמיכה. קניתי מוצר. FF (בשם אחר) היה חלק ממנו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |