בתשובה לעומר, 17/05/10 13:57
מסכות 543318
בשם איזה ערך למנוע את כניסתו של חומסקי? לא אלבין את פניו של אדם ספציפי, זאת מאחר והדברים נכונים גם לקבוצה גדולה ובשל סיבות נוספות. אבל אצטרך לייגע שוב בחוזרי על דברים עליהם אני חוזר מדי זמן, אודות דבר החוזר בעצמו כבר זמן רב, לובש מסכה אופנתית, פושטה בסוף העונה ועוטה חדשה כדי לכסות על אותו כיעור ישן.

נדמה לי שאין שנאה, אפילו לא הוותיקה מכל - שנאת האשה, שזכתה לעטות מסכות כה רבגוניות, רבות מהן כה נאצלות, עד שלא פעם הן מצליחות להטות אחריהן, לזמן מה, גם את שוחרי הטוב שביננו. רשימה מלאה (בתקווה) ניסיתי להביא בתגובה 458927.
כמו בשנאות אנושיות רבות אחרות, גם כאן די היה (ועודנו) בבדיקה פשוטה של העובדות ובמיוחד של המספרים הגלויים לעיני כל, כדי להסיר משנאה זו את כל אחת ממסכותיה.

באשר לדוגמא שעל הפרק – יש ביקורת הבאה בשם ערכים, או סתם רצון טוב ויעדה הוא בד"כ שיפור, ויש התכסות באלו מתוך צרכים אחרים לגמרי. לא תמיד קשה להבחין בין השתיים, כפי שניסיתי להדגים בתגובה 541179.

בעניין הערך הרלוונטי כאן:
*הסירוב לקבל כשווים וראויים את היהודים או את מדינת היהודים בדיוק כפי שהם, בשל דרישות שאין תובעים מכל השאר, אינו ביטוי לערכים אוניברסליים אלא צורה של אנטישמיות.*

לסיום, ביצוע החביב עלי, בפי מי שזוהתה ע"י אחותי בשם "זאת שהיתה רזה" (אולי בעקבות נסיוני לשכנע את הקטנה לגמור את האוכל) http://www.youtube.com/watch?v=mWXQnR2VgPI .

חג שמח!
אחת התגובות המוצלחות 543323
מסכות 543328
מת על אלה שאומרים ''לגיטימי ואף מתבקש לבקר דברים שקרו ונעשו כאן'' אבל אף פעם לא מבקרים דברים שקרו ונעשו כאן או מוכנים לקבל ביקורת כזו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים