בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 25/05/10 7:04
דיגיטציה רגשית 543675
מאחר והכישורים הרטוריים והחברתיים שלי טרם התעוררו, אנסח תשובה קצת רובוטית. 1. גם בזיהוי רגשות פשוטים *לשימושים מסויימים* המשפטים מסביב משפרים את דיוק הזיהוי. 2. בהקשרים מצומצמים/הומוגניים (במחקר שצוטט מדובר בחוות דעת על מוצרים - לא דיונים בפורומים, קטעי עיתונות או קומדיות), בעיית הזיהוי של סוגים עדינים יותר של רגשות כבר לא כזו גדולה. 3. בעניין רמזים ווקאליים לסרקאזם, הנה: http://portal.acm.org/citation.cfm?id=1355040&CF... .
דיגיטציה רגשית 543727
דובר, אם הבנתי נכון, בחוות דעת על ספרים באמאזון ובציוצים בטוויטר.

סרקאזם, כפי שאמרתי בתגובתי, הוא רגש לאו דווקא עדין במיוחד, אבל התלות שלו בהקשר גדולה במיוחד. בלי הוכחה, נדמה לי שזה נכון גם לביקורות באמאזון.

אם בהקשר המוגבל וביכולת המוגבלת זה מועיל למישהו, אז יופי. אבל אם הניחוש הבלתי-מפרגן שלי נכון, וזה בעצם יוצא לא הרבה יותר מלספור כמה מילות מפתח, אז הכותרת ''המחשב ידע לזהות סרקאזם'' פחות מציתת-דמיון מכפי שנדמה.
דיגיטציה רגשית 543728
אה, ותודה על הקישור. *זה* מחקר יפה! (לא שאני מבין בזה משהו)
דיגיטציה רגשית 543737
לפי מילות המפתח שאני מזהה, התגובה הזו חשודה כסרקסטית.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים