בתשובה לניר, 04/08/10 1:21
לא קאשור לסלימאן 547670
נקודה מעניינת.

אנחנו עשויים לחכות עד בוש לאישה הסבירה שתחלוק איתנו רשימה מסודרת של מאפיינים קריטיים.

אולי נסתפק בעיקרון, לפיו ניתן להתייחס למקרה היחיד לא רק על פי ההוכחות לגודל התרמית, אלא גם לנורמות שמתקיימות בזמן המקרה (ולא חייבות להיות מקובלות על כולנו) לפי הבנת השופטים.
הם לא צריכים להזדהות עם האמונה של האישה שהיא מקיימת יחסים עם אליהו הנביא על מנת להוליד את משיח בן דוד‏1, אלא להכיר בכך שהיא קיימת (אולי בקונטקסט חברתי), ושהיא נהירה לעובר האורח, ומנוצלת על ידיו.

1 אין כאן סתירה גנאולוגית מסויימת?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים