בתשובה לאיילה מאחרת, 17/01/11 22:03
כן, ליקוי למידה זה חלק מהתמהיל של כישורים 561950
אם יש לי מפעל לייצור סוכריות, ואני מחפש עובדים שייצרו סוכריות, מן הסתם אני אעדיף לקחת את זה שמסוגל לייצר 100 סוכריות ביום, גם אם הוא "עצלן" שמצליח לעשות את זה בעזרת "תיחמון המערכת" (למשל, על ידי שכלול פס היצור) על פני החרוץ שלא מסוגל לתחמן את המערכת ולכן מייצר רק 20 סוכריות ביום.
כן, ליקוי למידה זה חלק מהתמהיל של כישורים 561953
מי שמתחמן את המערכת הוא מי שמשלים את 80 הנותרות מחבריו לפס הייצור.
כן, ליקוי למידה זה חלק מהתמהיל של כישורים 561958
מי שמשלים מחבריו הוא מי שמתחמם את חבריו ולא את המערכת.
כן, ליקוי למידה זה חלק מהתמהיל של כישורים 561970
אם אתה טוען שאתה לקוי למידה, ולכן צריך תוספת זמן, זה אולי לגיטימי. אם אתה טוען את זה ע"י "שכנוע" של עד מומחה (עם תמריץ כלכלי), אתה מרמה בבחינה.

כשאתה מרמה בבחינה, אתה משיג ציון טוב יותר. המשמעות היא שרמת הציון הממוצעת של חבריך נחשבת לטובה פחות. הבגרות אמנם אינה פסיכומטרי שהוא משחק סכום־אפס כמעט בהגדרה. אבל אתה רואה כאן בבירור איך נפגע מעמדו של המבחן שאמור להיות מבחן אחיד, בגלל תחמנים.

אז כן: אתה גונב מהחברים.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים