בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 09/05/11 23:45
חלופה חלקית וזמנית לתחבורה ציבורית ראויה 570349
שאלה טיפשית מתבקשת כאן: מה מפריע ליזם פרטי להקים מגדל חניה?
חלופה חלקית וזמנית לתחבורה ציבורית ראויה 570350
בתל-אביב?

שתי סיבות, אחת ודאית והשניה השערה.
הודאית היא, שהחניונים בתל-אביב הם בשליטה של החברה העירונית אחוזות החוף. אין ליזם שום סיכוי לקבל אישור להקים חניון סתם ככה.

ההשערה שלי היא גם שזה לא משתלם: אם יש לך קרקע באזורי הביקוש בת"א, השווי שלה הוא כנראה כזה שיותר כדאי לבנות עליה מגדל מגורים על הדירות שאפשר למכור בו, מאשר מגדל חניה על ההכנסה הלא קטנה אבל גם לא ענקית שאפשר להוציא ממנו.
חלופה חלקית וזמנית לתחבורה ציבורית ראויה 570765
אבל יצא לי לראות חניונים חאפריים הרבה. לא של אנגלו-סקסון ולא של אחוזות החוף, סתם של מישהו שהיה בבעלותו שטח ריק.

ויצא לי, אגב, גם לראות מגרשים ריקים לגמרי, מאוספלטים למשעי, עם שלטי ''אין כניסה העבריין יענש'', שבעל הקרקע היה יכול להשכירם לחניה בינתיים, לא משנה מה הוא מתכנן לעשות עם הקרקע, אבל הוא לא עושה כן.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים