בתשובה לDelver, 06/09/11 11:39
אולי קצת מספרים בבקשה? 580949
אתה מכיר את החוק שאוסר על אנשים לחזור אחורה בזמן ולהמר בטוטו?
אולי קצת מספרים בבקשה? 580952
אבל אתה לא יכול להתעלם ממצב נתון.
אולי קצת מספרים בבקשה? 580955
אני רק שואל: מה הטעם בלחוקק חוק או לבטל חוק אם כולם יקיימו אותו בכל מקרה? אם כל ההורים ישלחו את ילדיהם לבית הספר עם או בלי החובה, אז החוק (לגבי בני ה-‏5 עד 10) הוא אות מתה, ולא ברור לי מה הטעם בקיומו או בביטולו. אני בכלל לא בטוח שזה המצב (למעשה, אני בטוח שלא, אבל מה אכפת לי לשחק בנדמה לי) אבל אני בטוח שאם כן אז הדיון מיותר, ואם לא אז הטענה של קונשטוק בטלה.
אולי קצת מספרים בבקשה? 580963
קרוא וכתוב, חיבור וחיסור זה רק מעט ממה שמציעים בתי הספר לילדים בגילאים 5-10, ולכן החוק נחוץ גם אם 99.5% ילמדו את ילדיהם את כישורי הבסיס הנ"ל. אני לא מסכים עם הטענה של קונשטוק - אמרתי שמיומנויות בסיס כמו קריאה וכתיבה לא ייעלמו עם ביטול החוק אבל אספקטים אחרים, החשובים גם הם, ייעלמו לחלוטין באחוזים לא מבוטלים מהאוכלוסיה (1) ולכן הברירה שהצגת לא נכונה כי זה לא מצב של שחור או לבן.

(1) תגובה 580774
אולי קצת מספרים בבקשה? 580964
אני היחיד שרואה הבדל בין 99.5% ל-‏100%?

אם במקום על ביטול החוק שאוסר על אונס? כמה גברים שלא אונסים היום היו בוחרים שלא לאנוס גם במצב בו אונס איננו אסור? 99.99%? 99.999%? 99.9999%? האם זה נראה לך כמו נימוק הגיוני לביטול האיסור על אונס?
אולי קצת מספרים בבקשה? 580968
א) מה הקשר? (עזוב, דלג ישר לסעיף ב')
ב) אני *נגד* ביטול חוק חינוך החובה, אז למה אתה תוקף אותי?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים