בתשובה לשוטה הכפר הגלובלי, 12/03/14 12:08
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628802
אני לא מורה לעברית.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628805
התגובה הזאת מצחיקה בכל כך הרבה רמות.
פעם ראשונה שאני רואה האכלת טרול מתוך שעמום לאורך זמן ארוך כל כך. אבל הבידור בתגובות כגון זאת שווה את כל המאמץ. תודה לכולם
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628811
לפי הפורום הנוכחי אני רואה שמבוגרים הם לא שונים הרבה מתלמידי הילדים. עמיתיי למקצוע מטיחים כלפיי שאני מורה אליטיסטי. חבר למקצוע ענה להם דוד הוא הכן מורה אליטיסטי אבל עם מצפון. אני פשוט מתעניין רק במבריקים בכיתה. "האלים" בירכו אותם עם אינטילגנציה שהם יכולים להבין דברים מורכבים ולהבין מציאות שאחרים לא. מספיק שאתה מסביר להם פעם אחת והם ישר קולטים. יש גם אחרים עם ראש על הכתפיים שרוצים להבין גם אם בפעם הראשונה נכשלו בהבנה. גם להם אני עוזר וכעבור זמן מה גם הם מבינים. לעומת זאת יתר הכיתה בערך 80 אחוז זה פשוט חבל על הזמן שלי וחבל על המאמץ וחבל שהמערכת מחייבת אותם להיות בבית הספר. יש לי ביקורת חריפה על מערכת החינוך וזה שתלמידים יהיו יותר זמן בבית הספר לא עושה אותם לחכמים יותר. אם 4 שעות ביום לא מספיקות אז גם 8 שעות לימוד ביום לא יספיקו זה פשוט נהפך לבייביסיטר.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628812
פחות מוצלח מהתגובה הקודמת אבל עדיין מבדר בדרכו.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628813
שמע, אתה גורם לי, בפעם המי יודע כמה, לשמוח שעזבתי את ''מערכת החינוך'' בגיל חמש עשרה.
תודה.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628814
אפשר לשאול מה אתה מלמד?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628816
דקדוק אנגלי.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628817
האם דקדוק אנגלי לא דורש בעיקר שינון ומעט מאוד הבנה?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628818
טרול חדש בפורום?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628821
דווקא לא טרול.

באופן כללי אין פה הרבה טרולים, בודדים, אבל יש הרבה שמרנות.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628819
זה דווקא יפתיע אותי, מאחר ועל פי זכרוני הקלוש לימודי הדקדוק העברי בבית הספר דרשו לוגיקה בעיקר ומעט שינון. האם יש שוני כה ניכר (מתודולוגי) בין הדקדוק האנגלי לעברי?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628820
מה שאותי מפתיע במיוחד זה הנתון לפיו דקדוק אנגלי נלמד בבתי הספר בארץ (דקדוק עברי בקושי נלמד), ושיש לכך מורה ייעודי - לא המורה לאוצר מילים באנגלית ולא המורה לספרות אנגלית.
אין ספק - שי פירון שיחק אותה שוב.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628822
דקדוק אנגלי לתלמידים רכים בשנים אך סתומים ללא תקנה - אולי דוד לא מלמד בישראל, אלא ברפובליקה מרכז אפריקאית? או בנגלדש? היתכן שזו הסיבה לניסויים בבני אדם שרשויות הבריאות עורכות שם במסווה של חיסונים?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628826
רק אני פה חושב שדוויד הוא *תלמיד* בי"ס?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628829
אולי די?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628824
כמות היוצאים מן הכלל גדולה בהרבה באנגלית מאשר בעברית, מה גם שהעונים על הכלל "מוזרים" למי ששפת אמו עברית, בעברית כל ההטיות הן נגזרות של השורש, באנגלית הקשר בין go ל- went הוא מוזר לדובר עברית ולא אינטואיטיבי,הן העברית "הומצאה" מחדש במאה השנים האחרונות תוך סדר ומשמעת בניגוד לאנגלית שסובלת מאלף ויותר שנות אבולוציה והשפעות מכיוונים שונים.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628828
אני חולק עליך השפה האנגלית היא שפה מאוד ראציונאלית בלי שמות זכר ונקבה לעצמים דוממים או למספרים. 2 הבעיות העיקריות בשפה האנגלית הן שהגיית המילים היא שונה מהאנגלית הכתובה ושהכול הפוך באנגלית למשל באנגלית אומרים אדום-אוטובוס במקום אוטובוס אדום.
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628868
האדום-אוטובוס זה החלק הקל של השפה. מה שממש קשה באנגלית זה שהיא כתובה משמאל לימין ו(תחזיק חזק) באותיות לטיניות. הידעת שאנגלית היא לא שפה שמית?
בוא נוסיף את ההבהרה למחקר 628875
הפעם אולי הבעיה היא לא בדוד עצמו (הפלא ופלא) אלא בתלמידים שלו, שלעדותו הם ממש לא מבריקים. אם כבר היו במשאלי רחוב טלויזיוניים תלמידים שחשבו ש"הרצל זה מהתנ"ך", ולא הצליחו לענות לשאלה אם ראש הממשלה הראשון היה בן גוריון או רבין - אז למה שהתלמידים של דוד ידעו שהאנגלית היא לא שפה שמית, ובכלל מה זה, לעזאזל, שפה שמית?

(ואשר לאדום-אוטובוס הלונדוני - הם לא הוצאו מהמחזור לפני כמה שנים, לצלילי בכיים המר של מקומיים ותיירים גם יחד, ואחר כך הוחזרו עם מנוע עזר או משהו מעין זה?).

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים