בתשובה לא' דרויאנוב, 05/12/14 11:19
בכיה לדורות 647010
המשפט הראשון והמשפט השני הם שני פתרונות מקובלים לסכסוך ששניהם היו מקובלים עליי, אם רק היה נראה כאילו הפלסטינים מוכנים לקבל אותם...

אם לנסח את עמדתי, אז באמת שלא אכפת לי ממדינת לאום, ואני מוכן לוותר על שלי תמורת שלווה. אבל, אני מקבל את זה שלאחרים (יהודים וערבים) אכפת, ולכן לא אכפת לי לתת להם את זה תמורת שקט ושלווה...
בכיה לדורות 647247
עם שלא מוכן להגן על חירותו במחיר חייו, סופו לאבד את שניהם.
בכיה לדורות 647250
הנה עוד שני משפטים...

עם שלא מוכן להגן על חייו במחיר חירותו, סופו לאבד את שניהם (מת הוא נטול חירות).

עם שמוכן לוותר על חייו כדי להילחם על חירותו ייתכן שייצא קירח מכאן ומכאן. פחות נחוש, אבל נכון באותה מידה (דבר עם בר כוכבא וממלכת יהודה לפרטים).

וחוץ מזה, לעם אין חירות, לאנשים יש.
בכיה לדורות 647251
החירות היא כלל הזכויות הנחוצות לפרט כדי לפרוח הן כאינדיבידואל ייחודי והן כחלק מקבוצת התייחסות מוגדרת.
בכיה לדורות 647254
המילה ״הנפצה״ עדיין בשימוש בימינו?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים