בתשובה לצפריר כהן, 11/09/15 12:45
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663349
ההערכות היו רלבנטיות (אולי) ב2011. מאז עברו הרבה מים מתחת לגשר, והתפוצה עלתה מאז, וכמובן שגם ההכנסות מפרסום מסחרי ומפרסומים רשמיים.
כמה הפסיד תשובה עד היום על "לוייתן"? בינתיים הוא לא ראה מזה שקל. זו טיבה של השקעה -אתה "מפסיד" לתקופה מסויימת בשביל להרויח בטווח הארוך.
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663358
התפוצה עלתה (צריכים לשלם על יותר עותקים) אך מחירי הפרסומות של ישראל היום נותרו נמוכים יחסית.
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663382
1. ה"תפוצה" (הרייטינג) של ערוץ 2 החינמי על זכיינותיו גדולה מזו של "ישראל היום", והוצאותיו גדולות לפחות בסדר גודל ("ישראל היום" לא מחזיק "טאלנטים"). במודל העסקי זהה (הסתמכות על פרסומות). מעניין שאף אחד לא בודק בציציותיהן המסחריות של "רשת", "קשת" וחברת החדשות.
2. אתה שוכח את יתרון הגודל. לעיתון יש הוצאות קבועות (מערכת, הנהלה, יועצים משפטיים וכו') והוצאות משתנות (עלויות הדפסה והפצה). מצד שני, ההכנסות (מפרסום וממנוים) עולות
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663383
הפרסום בערוץ 2 יקר יותר מאשר בערוץ 10. הפרסום בישראל היום זול יותר מאשר בידיעות אחרונות.
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663386
אז מה? קוראים לזה תחרות.
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663401
או לחלופין: מקורות חלופיים.
הנה מה שכתב קלמן ליבסקינד ב"מעריב" על הפברוק בערוץ 2 663402
גם למוזס ופישמן יש מקורות חלופיים, וגם לשוקן, דומונט ונבזלין

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים