בתשובה לעומר, 13/12/15 14:08
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669617
כן מדובר בביטוי מכובס. כל תגובה 669549 היא אוסף של ביטויים מכובסים (תיאור מחבלת רוצחת כ"הנערה יצאה לפגע") שמטרתם להצדיק - בצורה לטנטית - את נסיון הרצח, והם מעידים על הכוונה האמיתית מאחורי נסיון ה"הבנה". הרי אם יוחלט שמעתה בני משפחה של "שאהידים" יהיו תחת מעקב צמוד - מאיה תהיה בין הראשונים לגנות.
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669618
איזה בזבוז של התגובה של עומר... הדבר היחיד שאפשר ללמוד מהתגובה שלך הוא אישוש הסברה שלי ( תגובה 669614 ) שאתה לא מסוגל להסביר את עמדותיך לבר פלוגתא אלא רק לחזור עליהן עד שיתייאש.
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669619
לא. ואם זו התגובה שלך להודעה הקודמת שלי, כנראה שבזבוז הזמן שלי כאן הוא מוחלט אף יותר משחשבתי. אני לא יודע באיזו מידה ובאיזה אופן תאוריות "מעגל הדמים" למינהן נכונות, אבל אם העולם עובד כך שחיכוך תכוף בין חיילי צה"ל לבין אוכלוסיה אזרחית מגביר טרור יחידים ומועיל לאגפי כוח-האדם של ארגוני הטרור, אז יש לשקול ברצינות הפחתה משמעותית שלו כמרכיב במאבק נגדם, במקום התגובה האינסטנקטיבית של הגברת החיכוך. מובן מאליו שזה לא הפקטור היחיד בתמונה וכו', אבל זה לא משנה: הנקודה היא שחשוב להבין את מניעי הטרוריסטים, כי הם מן הסתם יהיו פקטור משמעותי בכל אסטרטגיה בטחונית ראויה לשמה.
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669651
שני יהודים נכנסו לעיר אחת לצרכי פרנסה.
כאשר יצאו ממנה פגשו יהודי ששאלם: מה טיבה של עיר זו?
ענה האחד: רחובותיה מלוכלכים ורועשים. אנשיה רמאים וערמומיים.
ענה השני: רחובותיה רחבים ועטופי עצים. אנשיה מאירי פנים וטובי מבט.

כל אחד מביא לפרשנות שלו את שבלבו.
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669653
ומסתבר שבלבך הצדקה לטרור.
מצעד האיוולת של הנבלות הצדקניות 669657
זה לא יעזור לי, מה? עד כמה שאנסה להסביר את כוונתי אתה תתעקש שמחשבותיך על כוונתי מדוייקות יותר. אתה קורא לי שקרנית. שיהיה בהצלחה.
זאת שלנו זו גם כן 669659
שתי קבוצות מתעקשות להצמיד את ניתוח המניעים להצדקת המעשים: הימין הישראלי והחמאס.
זאת שלנו זו גם כן 669692
ברור שהמירמור \ קיפוח \ עוני \ כיבוש משמש את הימין (שכחת הקיצוני) אבל טעית לגבי החמאס. האמנה לא מייפה את מניעיו הגזעניים דתיים להשמדת המדינה היהודית.
באחו נושך לגרש.
זאת שלנו זו גם כן 669696
התכוונת מה עוז צור לא?

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים