בתשובה לברקת, 15/09/16 16:09
דרך החור שבראש 683921
מישהו אמר לי שבדירוג של הפעילויות המהנות ביותר למין האנושי במקום הראשון היו משחקים (מין היה רק במקום השלישי, אאז"נ)
VR אמור לשדרג את חווית המשחק פלאים.
על כן כאשר משקפי VR יעלו כמו סט אזניות ועכבר גיימינג ולא כמו קסדה של F35 הן ימכרו כמו שעכברי גיימינג נמכרים היום- במיליונים.
דרך החור שבראש 683943
אני מרגישה שהניתוק מהמציאות חריף מדי. ועוד בעולם שמתקדם לכיוון של מציאות רבודה והולוגרמות ותפיסת פוקימונים, של קשר חזק יותר בין הווירטואליה לעולם הממשי.
כאן יש גם ניתוק מהמציאות וגם ניתוק אישי מהסביבה.

נראה לי שכבר קישרתי פעם למאמר הזה (אבל אולי רק חשבתי לקשר ולא עשיתי זאת):
יש בו אמירה מאוד מעניינת לגבי החוויה הקולנועית שאדיסון יצר, החוויה הקולנועית שהאחים לומייר יצרו, והעובדה הברורה שהמודל שלהם ניצח - צפייה משותפת כחוויה חברתית, ולא התחברות למכשיר מבודד. מכאן גוזרים לגבי הכיוון שיעבוד גם ב-VR.
דרך החור שבראש 683947
במשחקי ה FPS הפופולריים‏1, שאמורים להנות יותר מכל מה VR, יש גם זרם חזק של שיתוף פעולה בקבוצות.

________
1 תחזית המכירות למשחק החדש בסדרת באטלפילד, שמתוכנן לצאת בחודש הבא, היא ל 15 מיליון עותקים בשנה הראשונה.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים