בתשובה לאריק, 22/09/19 15:09
למה בעצם לא עוצרים אותן? 709556
הכרטיסים היקרים באמת (כרטיס כזה למחלקת תיירים עולה כמו ולפעמים אף יותר מכרטיס למחלקת עסקים) מאפשרים שינוי תאריך, שינוי שדה תעופה (למשל להחליף את ניו יורק בבוסטון), החלפת הטיסה לחברה אחרת (בדרך כלל רק לחברה בברית של חברות תעופה, למשל Star Alliance), ביטול ללא דמי ביטול עד תחילת הצ'ק אין, מקום מובטח במקרה של אוברבוקינג ובקיצור, גמישות מקסימלית.
בחברה שעבדתי פעם, זו היתה הנורמה, כי שם גילו שעדיף לשלם פי 2.5 על הכרטיס מאשר לבטל ולקנות חדש בדקה ה-‏90 במקרה של צורך פתאומי בשינוי (רוצים להטיס עובד אחר, רוצים להשאיר את העובד עוד יום בחו"ל או להקדים את חזרתו ביום, לשלוח אותו לעוד מקום ושיחזור כבר משם). בחברה הנוכחית שלי הגישה היא הפוכה - להתקמצן כמה שיותר ולקנות את הכרטיסים הכי זולים שאפשר. אחרי שסירבתי לטוס דרך דוחא או עם חברת לואו-קוסט הודית הם נאלצו לקנות לי כרטיסים ברגע האחרון במחיר של מחלקת עסקים (אבל לצערי במחלקת תיירים) בחברה נורמלית. ככה זה, בסוף הקמצן נאלץ לשלם כפול.
מה שמדהים, שלמחיר הכרטיס אין משמעות בטיסה עצמה - המושב אותו מושב, האוכל אותו אוכל, גלישה באינטרנט עולה אותו דבר ואם הטיסה מלאה, אתה תקוע יותר מ-‏8 שעות בין הולנדי רזה וגבוה והודי שמן ונמוך בלי יכולת להחליף מושב.
למה בעצם לא עוצרים אותן? 709578
הסבר טוב לנחיצות ולביקוש לסוג הכרטיס הזה.

דווקא בלואו קוסט המושב הוא לא אותו מושב- רוצה מושבים קדמיים? שלם וקבל. רוצה עוד מרווח רגליים? שלם וקבל.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים