בתשובה ליובל נוב, 27/09/19 9:22
למה בעצם לא עוצרים אותן? 709756
אכן, עוד לפני שקראתי את הפסקה האחרונה שלך, כבר הנחתי שהחישוב כאן מאד נוטה לטובת הטיסה. פילדלפיה-בוסטון היא כמעט 'טיסת קליע' - עד שמגיעים לגובה שיוט כבר מתחילים להנמיך לנחיתה, וסביר מאד שלפחות שלב ההמראה הוא בזבזני מאד מבחינת צריכת הדלק.
בנוסף, רוב הנסועה בימינו היא של איש אחד במכונית.
אז אם נחשב פר נוסע יחיד במכונית, נקבל פקטור של פחות מ-‏2,שסביר שהוא מתאזן ואולי אפילו מתהפך עבור טיסה ארוכה יותר.

בענין הזה, אגב, דוגמא קיצונית ששמעתי לאחרונה ואולי שיאן החתימה הפחמנית - מטוסו הפרטי של שלדון אדלסון הוא ג'מבו (בואינג 747), וניתן לשער את כמות החתימה שלו כשהוא נוהג לטוס בו כשהוא הנוסע היחיד.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים