בתשובה לג. שמעון, 28/06/02 13:07
מתעלמים מפרסומות 75114
אני מוצא שדוקא פרסומות בסגנון ג. יפית הן הכי אפקטיביות. בין חברי המועטים נפוצות בדיחות שמבוססות על פרסומות מהסוג הגרוע למשל כשלידידי איצ'ו טרבלסי שהיה בעבר קולגה במלצרות נשפך רוטב של חריימי על החולצה אמרתי לו ''לא נורא איצ'ו אני יביא לך אבקת כביסה פרסיל עם כדוריות נקיון הכחולות שחודרות לתוך הסיבים ומסירות כתמים קשים...'' מיותר לציין שהצחוקים היו רמים והם נבעו בעיקר מרחמים (רחמים ג'אן אח של בעל המסעדה שהוא קצת משוגע וצוחק מכל שטות אבל זה לא קשור).

בכל אופן מה שרציתי להגיד זה, שחלק מהפרסומות טובות בעיקר בתור בדיחות אבל הפרסומות של ג' יפית, שהיא אומרת מה המוצר עושה וכמה שהוא טוב, בלי לנסוע לתאילנד בשביל לצלם איזו תמונה קיטשית של חוף או דולפינים או משפחה מאושרת עד כדי גועל, דוקא הן עושות לי משהו.
מתעלמים מפרסומות 81202
ובעקבות (עוד) מסע פרסום שמנסה לצחוק על זה שהוא מסע פרסום (טריפ, עם אדיר מילר), אני מציע לעבור לשלב הבא של הפרסום האולטרא-קולי המודע לעצמו:

(מסך שחור. המילים מופיעות בלבן, נעלמות לשניה, ואחר כך מופיעה השורה הבאה:)
שלום.
זאת פרסומת.
אנחנו נורא רוצים שתקנו את [שם המוצר].
אנחנו רוצים שתקנו את [שם המוצר] כי אנחנו רוצים להרוויח כסף.
הרבה כסף.
אנחנו גם חושבים שאולי תהנו מ[שם המוצר].
תודה.
מתעלמים מפרסומות 81345
שמעתי סברה שבכלל מדובר בהסוואה לפרסומת אחרת. מישהו ראה את המשקה המדובר בחנויות?
אני ראיתי! 82739
לא משהו מיוחד, חוץ מהטרופי, שהוא מדהים, ומומלץ לכל.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים