בתשובה לניצה, 07/08/02 0:11
אבות, יתומים ורבנים 83460
ואיך את מבינה את המסקנה של המהלך החשיבתי שעומד מאחורי האנשים שתמכו בהסכם אוסלו וחושבים שאם חלילה נמשיך בהחזקת או במפעל ההתנחלויות נמצא את עצמינו באותו בים.
גם כאן עומדת עגלה מלאה בכל טוב בבסיס המהלך החשיבתי למרות שאת אני משער חושבת אחרת.וגם טורחת להבהיר את דעתך למה האנשים הללו דומים.
ושוב דה לגיטמציה יכולה לבוא משני הכיוונים ומי שנוקט בה אל יתפלא ש''התרגיל'' הוא דו כיווני.
אבות, יתומים ורבנים 83537
למה באמת האנשים האלה דומים?
דה לגיטימציה לא רלוונטית לפתיל הזה, השאלה היא האם המגורים בישע עם הילדים זה מעשה לא מוסרי כלפי הילדים.
אבות, יתומים ורבנים 83540
במלחמת השחרור פונו ילדי הקבוצים אשר סביבם נערכה מלחמה לאזורים בטוחים יותר.
עמידתם של אנשי נגבה, לדוגמא, לא נפגמה בגלל שילדיהם לא שהו עמם בעמדות.
אם אנחנו מקבלים את התזה שבישע מתנהלת כיום מלחמה(1), אזי המגורים בישע עם הילדים זה מעשה לא מוסרי כלפי הילדים.
(1) אין בכל להגיד כי אני מקבל את התזה שבישע מתנהלת כיום מלחמה.
אבות, יתומים ורבנים 83552
אתה צודק לגבי מלחמה אקוטית. אולם מדובר ב"סיכסוך בעל עצימות נמוכה" (אני לא סובלת את המושג ואת המשמעות שלו). רמת הסיכון של החיים ביש"ע אמנם גדולה יותר משאר המקומות בארץ, אולם אינה שונה באופן מהותי מנסיעה באוטובוס או קניות בירושלים. אתה לא מציע להשבית את המדינה או לשלוח את כל ילדי ישראל לחו"ל?
אבות, יתומים ורבנים 83559
ודאי ששונה באופן מהותי מהנסיעה באוטובוס או קניות בירושלים. מספיק לקחת את מספר הארועים לק''מ כביש למשל.
אבות, יתומים ורבנים 83784
כתבתי שנראה לי שמגורים בישע יותר מסוכנים במידה מסויימת אולם עדיין זה לא דומה בכלל למלחמה אקוטית ולא מצדיק פינוי נשים וטף. הסיכוי להתפוצץ במרכז ירושלים גדול יותר, מבחינת מספר הארועים לקילומטר, מאשר הכבישים בישע ובכל אופן לא שמעתי הצעות לסגור את האיזור.
אבות, יתומים ורבנים 83547
1)לא יודע לפונדקים והירשפלדים
2)לפי מערכת הערכים של חלקים נכבדים מהציבור הישראלי סיכון ילדים כתוצאה מאידיאולוגיה שאינה מובנת להם היא אכן מעשה לא מוסרי
כמו שפעולות מדיניות שהם נגזרת של מערכת ערכים שלא מובנת לך הם לשיטתך פעולה לא מוסרית.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים