בתשובה לאשר לבשן, 01/10/02 7:59
הפוסל במומו פוסל 95414
אולי הכנסת דמויות שונות אלה מהעבר לכריך היסטורי אחד, ועוד בטוסט, אכן מהווה ראייה שטחית למדי. אך בפרספקטיבה לא היסטורית אלא מושגית יש טעם רב לחבר בין הנפשות הפועלות הללו (בזמנים שונים ובנסיבות תיעוד ומיסמוך אחרים), כדי להצהיר כי כולם היו אבותיי, באתוס, ולכל הסיפורים הקשורים בהם יש להתייחס בספקנות אירונית כפי שד''ר אבינתן בוודאי חש כלפי המיתולוגיה הנוצרית או או האיסלמית. וגם זה בצדק מוחלט

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים