בתשובה לדובי קננגיסר, 10/10/02 14:04
עדכונים אחרונים 97789
קיימות בעיות חמורות בחיבור ישיר בין בגין וכביש 1 - מחד שטחים בנויים ומאידך אזור שימור בכפר הנטוש ליפתא.
פתרון חלקי לתושבי צפון ירושלים הוא בכביש העירוני 9 (ולא לבלבל עם כביש ארצי 9, שטרם נסלל מדרום לחדרה), עליו כתוב באותה כתבה של "הארץ".
כביש יריחו - כדבריך.
באופן כללי, בירושלים מזמן לא מתכננים את העיר לפי צרכי האוכלוסייה אלא לפי מטרותיו הפוליטיות הצרות של ראש העירייה אולמרט.
ולצד כביש 443 אמור להיסלל כביש 45 - כביש מהיר ממחלף בן-שמן לירושלים. כאשר היו דיונים על תוואי הרכבת המהירה לירושלים, שרון רצה גם את הרכבת להעביר באותו תוואי, אך זה ירד מהפרק (עוד לפני התחלת המלחמה).
עדכונים אחרונים 97794
במה יהיה כביש 45 שונה מכביש 1?
כביש 45 97795
הוא עובר במקביל לכביש 443.
ממחלף בן שמן דרך אזור יערות בן-שמן (כרגע במאבק קשה של הגופים הירוקים), ובסמוך לכביש 443 לאזור גבעת-זאב.
משם סעיף אחד מתפצל דרומה לירושלים ובעצם מתחבר לבגין צפון, וסעיף שני לאזור עטרות - ובעתיד משם לכיוון גבע-בנימין (אדם) והלאה לגשר אלנבי.
כביש 45 97799
אז בשביל מה הוא טוב?
לפי האתר של הגופים הירוקים 97802
כביש 45 אכן מיותר לחלוטין.
לפי האתר של הגופים הירוקים 97806
ולפי מי שתכנן אותו?
לפי האתר של הגופים הירוקים 97809
הכביש משווק כ''כביש שלום'' מהיר מאזור גוש-דן לרבת-עמון דרך גשר אלנבי.
אבל בעיקר הוא ישרת את התנחלויות מטה בנימין ושכונות צפון ירושלים.
לא ההתנחלויות הן שעושות אותו 97836
ללא נחוץ.

הכביש יסלל במקביל לכביש קיים (443).
די מטופש לסלול אותו במקום להרחיב כביש קיים.
כביש 45 97808
מה זאת אומרת? למטרותיו הפוליטיות של ראש ממשלתנו, כמובן!
ואפנה אותך שוב למאמרי בעניין שפורסם באייל:
דיון 415

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים