![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
רק עכשיו שמתי לב לטיעון הלוגי המבריק בתגובה הזו. אכן - המבחן הראה שאני לא אינטליגנטית, אז כמובן שצריך לזרוק את המבחן לפח. בכלל, כל מי שאומר ש"ריש" אינה אינטליגנטית, צריך להזרק מיד למחזור. אם רק הייתה לנו המדיניות החדשה בלפני שנה, הייתי זורק את התגובה הזו מיד לפח, משום שגם היא, כמו הפסיכומטרי של אותו "ריש", מראה שאינטליגנציה אינה הצד החזק שלה. ותהי זו מחאתי הנצחית על המתקפה השנתית הזאת על האייל כמקור נוח לאימון סטודנטים משועממים בשימוש ברשת. אולי נוסיף קטגוריית "כיתות מידענות" לסיבות להסרת תגובות? טוב, עזבו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני דווקא נוטה להסכים עם ריש שיש לבטל את המבחן ה''הפסיכמוטרי'' ולהחליפו בפסיכומטרי. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא צריך להגזים. נכון, התגובה של אותה ריש מוכיחה כי לפעמים המבחן הפסיכומוטורי, או איך שהיא קראה לו, אכן קולע, אבל התקפה שנתית של מספר תגובות לא תפיל את האייל. לעומת זאת אם מכל כתת מידענות כזאת ישאר (תשאר?) לנו מגיב/ה אחד, אשר לאחר טירונות הכרחית גם יוסיף לנו תובנות כאלו ואחרות - יצא הפסדנו בשכרנו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
על כמה מתערבים? היא לא תפיל את האייל, אבל היא סתם מעיקה, ויותר מכך - היא מלמדת את הסטודנטים האלה את ההפך הגמור מדרך ארץ (או יותר נכון, דרך-רשת, אם להציע תרגום עברי למושג netiquette). המשימה הזאת, ליפול על אתר תמים ולזרוק לשם עשר-עשרים תגובות של אנשים שלא מעוניינים לעשות כן, יותר משהיא מלמדת משהו על הסטודנטים, היא מלמדת רבות על המרצים, שבעצמם אין להם מושג על התנהגות נאותה ברשת, ועושים דברים כאלו בלי להתייעץ איתנו לפני כן. ככה לא מחנכים אנשים לשימוש נבון באינטרנט, כמה מחנכים אנשים להיות מגיבים בYנט. (וכמובן, כל זה בלי להתעסק ברמה הנמוכה שנחשפת פה מצד הסטודנטים עצמם, כי זה סיפור אחר) |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא חשוב על כמה, על מה ההתערבות? אני מסכים אתך בכל מה שכתבת, אבל חושב ש(לפחות חלק מ)הבעיה היא בכך שאנשים נשלחים למשימה של להגיב באתר שהם לא מכירים, לא יודעים מהו, ולא למדו את קודקס ההתנהגות המקובל בו. ייתכן שאמנם לא מדובר רק בסטודנטים חברי מועדון ה 750+, ובכל זאת, עדיין ייתכן שאחד (או יותר) מהם ישאר באתר כקורא פסיבי, ובהמשך כ"מגיב תורם". (ואם יבוא המשיח אולי גם יצא מהארון ויזדהה כבוגר "מידענות"). |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שאף אחד מהם לא יחזור לעולם לאתר. ככה זה עם משימות של בי''ס - כמו שקשה מאוד להנות מספר שאתה קורא כי אתה חייב, ככה קשה מאוד להנות מאתר שאתה חייב לבקר בו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז זהו, כמו שכתבתי, כנראה גם אם מישהו יחזור, הוא לא ימהר להודות שזה מה שהביא אותו לאתר. ובקשר לספר שאתה חייב לקרוא - ודוי אישי (כל אלה שנגד הז'אנר, מוזמנים לדלג): כשאני הייתי בתיכון (וזה היה לפני המון שנים), היה הזקן והים של המינגווי חלק מחומר הלימוד (הלא מאד מגוון) בספרות. כל המורים והמבינים היללו ושבחו את הספר האמור, ואני לא הצלחתי לקחת אותו ליד. מספר שנים אח"כ, בזמן שרותי הצבאי (וללא כל קשר למאיר אריאל) קראתי את איים בזרם, ומשם, ברצף, את הזקן והים (כן, בהחלט, יצירת מופת). אז לך תדע. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
(ש.ח.) למה לענות בעצמי אם דייב בארי עושה את זה כל כל הרבה יותר משעשע? |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
קראתי עכשיו את המאמר עם כל התגובות (נו, שיעור חופשי) ונחנקתי מצחוק. כל מי שבחדר מחשבים חושב שאני לא נורמלית. ממש תודה לרופין. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא יודעת, אני דווקא אהבתי הרבה מאד מהספרים שקיבלנו בבית ספר. (ומה שחולני עוד יותר, את רובם כבר יצא לי לקרוא הרבה שנים קודם, כשאחותי הגדולה והתיכוניסטית קיבלה אותם, ואני קראתי אותם בהתלהבות רבה) את אבא גוריו צלחתי עד הסוף (וממש לא סבלתי בו, פשוט העברתי את 30 העמודים הראשונים בקריאה סלקטיבית לחלוטין), את "המאהב" קראתי פעמיים, כנ"ל לגבי "גיא אוני", "חוות החיות"/1984""(שאני לא זוכרת אם קראתי סתם, או מבית ספר למען האמת) ורק מבעל זבוב סלדתי ברמות קיצוניות. יאק. ________ העלמה עפרונית, צוות של מטכ"ל, ומופע הברקים הכי מדהים שהיא אי פעם ראתה, עד שהיא כמעט רצתה לבכות מרוב אושר. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
איך כמעט רוצים משהו? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם אתה אוהב גלידה בננה-אגוזים, ועכשיו חם בחוץ, אז אתה רוצה גלידה בננה אגוזים. אם אתה לא אוהב טונה אז אתה לא רוצה לאכול סנוויץ' טונה. ואם אתה רואה מופע ברקים מרהיב ברמות שלא חשבת שבכלל קיימות מחוץ להוליווד (וגם אז היית מתלונן על חוסר אמינות מרוב יופי), אז אתה כמעט רוצה לבכות. אבל אתה לא באמת רוצה לבכות, כי זה כל כך יפה, והדמעות יסתירו, אבל אתה פשוט לא חושב שאתה מסוגל להכיל בתוך תוכך את היופי הזה. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא רוצה לקלקל לך (כי זה יפה) אבל את המשפט האחרון השאלת מ"אמריקן ביוטי", נכון? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ככה שלשאלתך, לא. ________ העלמה עפרונית, לא ראתה אמריקן ביוטי, אבל גם לא את שבעה חטאים וחומות של תקווה. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
רוצי ותראי גם את שבעה חטאים וגם את חומות של תקווה. אבל קודם את שבעה חטאים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נתת לי חומר למחשבה. (לא החלק האחרון, שהוא טריוויאלי ומובן לכל ילד בן שש, אלא השאלה מה קרה למקף בגלידה בננה-אגוזים מאז שאהבתי אותה ועד שרציתי לאכול אותה). :-) - שלא תיעלבי לי או משהו. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה אמור לקרות למקף? הוא סתם שוהה שם, מאושר לו בין הבננה לאגוזים.1 1 פעם אהבתי גלידה בננה, וגלידה אגוזים.2 ותמיד לקחתי כדור כזה וכדור כזה. ואז יום אחד גיליתי שבד"ר לק יש כדור משותף לשני הטעמים. ואז הייתי מאושרת. 2אבל רק אגוזי פקאן, ורק אם הם לא מגעילים. ____ העלמה עפרונית, אף פעם לא יודעת מתי היא צריכה להעלב ומתי לא. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אולי את הבננה והאגוזים לא אכלת, אבל את המקף כן. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לפני שהודעה תלך גם היא לפינה, אני שולח את קהל האיילים להווכח בעצמם על מה מושלכות הודעות בימינו. אם התגובה שכותרתה ''מקרה מבחן'' חרתה לך דובי, כדאי שתשאל את עצמך למה. אם לא מדברים על ''אי השדים'', אז לא מדברים. נאה דורש-נאה מקיים. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |