מה שמכאיב 23193
הוא שגם בשיקולים של מועד ג' מתבטאת העובדה שככל שקטן מספרם של אלה ה''נושאים בעול'' כך גדל הקושי שלהם.

לעניות דעתי כל האמצעים כשרים להקל עליהם, מלבד מתן קרדיט אקדמי עבור שרות צבאי. בעניין זה אסור להתפשר, אחרת נאבד את המשמעות האוביקטיבית של ההישגים האקדמיים. אני לא הייתי רוצה שמהנדס, או רופא, יקבל תעודה המעידה על כשרו המקצועי כתוצאה משרות מילואים שעשה (שלא לדבר על כך שלאחר שהסכר יפרץ יימצאו עוד ועוד ''זכאים'' כאלה).

מצידי שיתקצבו מתן שעורי הכנה לבחינה - והרעיון של קלטות מההרצאות מצוין. הלואי שהיו כאלה כשאני הייתי סטודנט (בערך בזמן בו פאראדיי ערך את הניסויים הראשונים שלו).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים