אגב פרסום 302038
שמתם לב שבחודשים האחרונים (או שזה כבר יותר מ"חודשים"? לא יודע) יש כמה וכמה טורים קבועים על פרסום ב-YNet, הנכתבים בידי פרסומאים? הטורים זוכים לחשיפה לא-פרופורציונלית, לטעמי, מבחינת כמות המאמרים וההצבה בעמוד הראשי.

נדמה לי ש-YNet פשוט מצאו דרך שתבטיח שקהילת המפרסמים ("הביצה", כמו שהם עצמם קוראים לה) תשהה כמה שרק אפשר באתר. ואז, כמובן, יהיה קל יותר להצדיק תקציב לפרסום באתר – "אם *אני* (=הפרסומאי) נמצא שם כל-כך הרבה, בטח יש להם רייטינג אדיר, לא"?
אגב פרסום 302039
האם לפירסומאי יש יד חופשית להחליט איך לחלק את משאבי הקמפיין?
אגב פרסום 302050
''יד חופשית'' לא, השפעה - בוודאי שכן.
אגב פרסום 302119
לא נעלמה גם מעיני רדידות הביקורת של המפרסמים על פרסומות עמיתיהם (''וואו מגניב'' לעומת ''סתם דפוק''). ביצה קטנה, וצפרדעים בה בלבד.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים