![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אל תתחיל לדבר על האחרון, אבל מה עם זה שלפניו? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
תוכל/י למקד את השאלה? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
פרטים על "The Corrections", בבקשה. לא אומרים "יצירת מופת" והולכים. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
במקום שאני אדבר, הנה (חלק מ-) מה שבתיה גור כתבה על הספר: אחת לשנים, לפעמים רק פעם בדור, יוצאת לאוויר העולם יצירת ספרות שהקורא בה עוצר את נשימתו, לפעמים כבר בעמודים הראשונים, לא רק בזכות רישומה המיידי על תודעתו, אלא גם מפני שנפשו יודעת מאוד שהוא נוגע במעשה אמנות גדול בעל עוצמות ורגישות נדירות; שהוא עומד מול מימזיס מושלם, מול חיקוי עמוק ומקיף של המציאות בת ימינו. "התיקונים" על כל פרטיו המעוררים יראה והשתאות, ותובנות מפעימות ומבעיתות על חיינו, הוא רומאן כזה. מתוך http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?... |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |