![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
נראה בסדר אצלי: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אתה לא שם לב שהחיצים לא מכוונים למקום הנכון? אם אתה לא צריך לקרוא אותו זה נראה בסדר. אם אתה צריך לקרוא אותו זה לא שמיש. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מעבר לאיכות המוצר, ישנם פקטורים נוספים הנלקחים בחשבון בעת בחירה בין שני מוצרי תוכנה, בעיקר במה שמכונה "ארגוני אנטרפרייז". שמעתי על טריק חביב למדי שהיה בשימוש (ואולי עדיין נמצא שם...) על ידי חלק מאנשי המכירות של מיקרוסופט בעת ישיבה עם לקוח שהתלבט בין Word ובין, נניח, Google Docs: מתיישבים ליד טלפון משרדי, מעבירים אותו לרמקול כך שהלקוח ישמע, ומחייגים 144. מהמוקדנית החביבה שעונה מבקשים את מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות או התמיכה של מיקרוסופט, וכמובן שמקבלים אותו מיד. מנתקים, ומתקשרים שנית ל- 144. הפעם מבקשים את מוקד שירות הלקוחות או התמיכה של Google. לאחר מספר דקות של חיפושים אינטנסיביים, אומרת המוקדנית שלא רשום להם מספר כזה. מודים בנימוס ומנתקים. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הטריק עובד כי מה שלא משמיעים ללקוחות הוא איך מתנהלות שיחות מול התמיכה של מיקרוסופט (על פי מקורות זרים - לא יצא לי). | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |