![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
התלמיד כותב את הנתון, כותב אותו שוב תוך שינוי מינורי, מוסיף "ומכאן נובע ש.." ומסיים במה שהיה צריך להוכיח. בדרך כלל יבואו אחרי טקסט כזה: א. הסבר מילולי ומבובלבל למה זה נכון ב. ציטוט כמה משפטים לא-רלוונטיים מהספר ג. דוגמא שמראה שהטענה נכונה עבור n=3 ד. כל השלושה. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |