![]() |
הצעת רפורמה ברגולציה בחוק ההסדרים | 4071 | ![]() |
||||||
![]() |
|
![]() |
|||||||
![]() |
הצעת רפורמה ברגולציה בחוק ההסדרים | 4071 | ![]() |
||||||
![]() |
|
![]() |
|||||||
|
פרסומים אחרונים במדור "פוליטיקה"
|
| הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כשאני קורא את אבי בר אלי בדה מרקר אני שואל את עצמי אם רגולציה על הרגולציה זה מה שיעזור. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא וזה יוליד במהרה משרד או רשות עם מנכל וסמנכל של משרד הרגולטור הראשי .אני מניח שראש הרגולטור יהיה ליברמן וזה בהחלט משתלב היטב עם רוח השינוי בגוש השינוי. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מי שומר על השומרים? | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז בינתיים הצליחו להעיף את זה מחוק התקציב, וכן הצליחו להכניס לשם את העלאת גיל הפרישה לנשים (על כך כל הכבוד לקואליציה הנוכחית). | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מציע לכולם לדרוש מהמועצות/עיריות שלהן לפרסם דוחות כאלו כשגרה ולא לאחר תחנונים. קצת שפיות. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
"שקוף" מעדכן. * על פי הנוסח שנכנס לחוק ההסדרים, לדרישת ח"כים ממרץ והעבודה, הרשות החדשה לא תוכל להשהות רגולציה שעברה חקיקה, אפילו חקיקה גרועה, אלא רק לייעץ לממשלה לתקן אותה. הדיון על סמכויות ההשהייה יתקיים בנפרד מהתקציב וחוק ההסדרים. * על פי ההצעה הנוכחית, הרשות החדשה תבדוק רגולציה על פי השפעתה על המשק והחברה. ח"כ מוסי רז דרש בכנסת כי תיבחן גם ההשפעה הסביבתית והבריאותית; ובהתאם לכך, להרכיב את הועדה לא רק מנציגי משרד האוצר והמשפטים, כפי שמוצע, אלא גם ממשרדים נוספים. * הלובי הציבורי "לובי 99" דורש החלת שקיפות על דיוני הועדה, כולל המסמכים שמובאים לעיונה, ואם אילו לוביסטים היא נפגשת. זאת עקב החשש שועדת-העל תהיה כתובת ללוביסטים. * בנוסח הנוכחי, פטורים מבקרת הרשות גופי רגולציה פיננסיים: רשות ניירות ערך, בנק ישראל ואגף שוק ההון. לפי ח"כ רז הסיבה היא שאנשי משרד האוצר היו דומיננטיים בניסוח ההצעה. בנוגע לנקודה האחרונה, גיא רולניק מוציא את קצפו על אנשי האוצר. בחוק ההסדרים החדש קיימת הצעה לעגן הטבות מס לקרנות השקעה זרות - הטבות כאלו ניתנו בעבר אך זכו לביקורת קשה, בכלל זה מצד מבקר המדינה. רולניק משווה זאת לצעד המושמץ של הממשלה לעגן בחוק את הסדרי הפנסיה הנדיבים של אנשי הקבע בצה"ל. רולניק אומר כי בעוד אנשי האוצר מצפים מכל יתר משרדי הממשלה להראות נתונים ועבודה מסודרת על השפעות החלטותיהם, הם פוטרים את עצמם מכך, ומביאים את ההחלטות המשפיעות ביותר בתוך חוק ההסדרים, ללא נתונים ונימוקים רציניים. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ובינתיים, רשות הרגולציה מתקשה לקום. TheMarker. הסיבה היא, בערך, רגולציה על מינוי החברים בה. | ![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי |
|
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |