דרעי השתחרר הבוקר ממאסר 1073
אריה דרעי, יו"ר תנועת ש"ס לשעבר, השתחרר הבוקר (ב') מבית הסוהר מעשיהו, בתום ריצוי שנתיים משלוש שנות המאסר שנגזרו עליו.

בצאתו מבית הסוהר אמר דרעי לעיתונאים כי הוא אינו מעוניין בתפקידים פוליטיים ובכוונתו להקדיש את עצמו לעזרה לנזקקים. כמו כן הבהיר דרעי שבכוונתו להמשיך לנסות להוכיח את חפותו.

דרעי השתחרר לפי החלטת ועדת השחרורים מיום רביעי שעבר. הוועדה קבעה כי במשך השנה שבה דרעי יהיה "אסיר ברישיון" הוא לא יוכל להיות מעורב בפעילות פוליטית. דרעי מצידו הודיע כי הוא מתכוון לעסוק בעתיד בחינוך; עם זאת, מקורות שונים בש"ס ובקרבת דרעי סבורים על סמך שיחות עמו, כי הוא יחזור בצורה כלשהי למערכת הפוליטית.
קישורים
Ynet
הארץ
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

אם הייתי דרעי 78505
דרעי יכול לחזור לש''ס, אבל אז הוא נמצא במצב של ''ראש בראש'' עם אלי ישי, שהרב עובדיה תומך בו.
דרעי גם יכול להקים תנועה משל עצמו, אבל אז הוא הולך ממש נגד הרב עובדיה יוסף, בגלוי, מהלך שלא נראה שעדיף מבחינתו.

אופציה אחרת - לפרוש זמנית, לפחות עד הבחירות, וכאשר ש''ס יקבלו פחות מנדטים (בעיקר בעקבות שינוי שיטת הבחירה) - הפלא ופלא, דרעי ''יקרא לדגל'' ויחזור לתנועה.
דרעי כמייצג 78544
המקרה של דרעי, משפטו ושחרורו הוא מרתק בכך, שלמרות שהורשע בפלילים (לפחות חלק מהאישומים היו בתחום השוחד לכיסו הפרטי), השנאה לשלון והניכור ממנו של קבוצת אוכלוסיה גדולה התנקזה למשפט הזה.

עבור קבוצה זו, בית המשפט העליון הפך שחקן פעיל לצד אליטות נוספות בקיזוז היתרון הפוליטי של קבוצות השלטון. התסכול המתמשך של אנשי ש''ס כנגד המשפט ''הניטרלי'' שמגובה על ידי אליטות שנואות מביא לפיצוץ במקום, לכאורה, הפחות מתאים ביותר (משפט פלילי).

דרעי הורחק מן הפעילות הפוליטית. אבל הסמל של דרעי נותר. וייתכן שעוד ייעשה בו שימוש כדי להשתחל חזרה לחיים הפוליטיים, תוך ניסיון למחוק את הסעיפים הפליליים ולתת את הדגש על דרעי כמייצג הקיפוח מצד השלטון.

ובין דרעי לישי - אנו מגיעים לקלאסיקה של ''תככים בממלכה'' שאינם ייחודים לקבוצה זו או אחרת, אלא לבני אדם באשר הם...
דרעי השתחרר אבל 78815
השאלה היא האם ישראל השתחררה מהחיבוק של דרעי?

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים