שני אוהדי הפועל ת''א תכננו לירות רקטות לבלומפילד בדרבי הראשון 1833
המשטרה סבורה כי שני אוהדי קבוצת הפועל ת''א, החשודים במעורבות בפציעתו הקשה של האוהד אדהם שביטה לפני כשבועיים מפגיעת פצצת תאורה בעת משחק, תיכננו לירות רקטות תאורה אל תוך איצטדיון בלומפילד מגג בניין סמוך.

החשודים, יורי סדלצקי וישי זיתוני, לא נכחו במשחק הדרבי הראשון, כיוון שהורחקו על ידי המשטרה בשל התנהגותם במשחקים קודמים. מחקירת המשטרה עולה כי בעת המשחק עלו השניים לגג מבנה סמוך לאצטדיון וניסו לירות ממנו רקטות מאולתרות לעבר יציעי המגרש, אולם בשל תקלה טכנית לא הצליחו לבצע את זממם, ונמנע אסון.

עוד עולה מהחקירה כי השניים הצליחו להכניס אמצעי לחימה שונים למגרשים בסיוע אוהדים צעירים מאוד שאינם מוכרים למשטרה. ה''בלדרים'' הצעירים הכניסו את אמצעי הלחימה בתחתוניהם ובסוליות נעליהם, וקיבלו הוראות מפורטות מהשניים היכן להשאיר את אמצעי הלחימה, מי ישליך אותם ומתי.
קישורים
Ynet
מעריב
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

201708
למה?
ככה 201766
לאנשים יש אגרסיות 201768
חלקם מוציאים אותן על נשותיהם.
חלקם מוציאים אותן בהופעות של להקות מטאל.
חלקם מוציאים אותן במשחקי יריות תלת מימדיים.
וחלקם מוציאים אותן על אוהדי כדורגל.
לאנשים יש אגרסיות 201780
וחלק מוציאים אותם באייל הקורא. מאניאקים כולכם.
לאנשים יש אגרסיות 201781
לא, זה בווינט. באייל כולנו מתורבתים ומעודנים.
לאנשים יש אגרסיות 201783
התירבות והעידון הם בסך הכל סומבלימציה לאגרסיות.
חזוס! 201713
אני מקווה שהולכים להכניס אותם לכלא. אגב, הגיע זמן שעבירות אלימות ביציע יחשבו כתקיפה פלילית לכל דבר.
סטאז' לסלקטורים 201716
יצא לי לבלות לא מזמן במספר שדות תעופה ושאלתי את עצמי עד כמה מכשירי הסינון למיניהם שווים. למה שלא יעמידו חיישני חומרי הנפץ בכניסה למגרשי הכדורגל- גם אימון על רטוב למכשירים וגם צופי הכדורגל יצאו נשכרים.
יורי סדלבסקי 202038
לאוהד הפועל ת"א הנ"ל הוקדש עמוד כפול בגיליון 46 (יוני 2000) של המגזין "שם המשחק". לטובת אותו קומץ מקוראי האייל שאינו נמנה על קוראי העתון האינטיליגנטי הזה אביא מתוך הכתבה:

"יורי סדלבסקי, בן 17, הוא האיש שנבחר על ידי הגרעין הקשה של אוהדי הפועל לייצג אותם במדור זה והמפגש איתו, איך לומר, לא היה הדבר הכי שמח שקרה בכדורגל הישראלי בעונה הזאת. סדלבסקי... מקדיש את כל חייו להפועל תל אביב... בובה בדמותו של יבגני אובארוב מתנדנדת בחדרו של סדלבסקי"
יורי סדלבסקי 202097
התכוונת לאותו קומץ מקוראי האייל שאינו נמנה על קוראי "שם המשחק", "הארץ" והאייל עצמו?

תגובה 200661
יורי סדלבסקי 202115
התכוונתי לאותו קומץ איילים אלמוניים שנבצר ממנו לראות את הקשר הסיבתי בין נסיגה חד צדדית, כניעה לטרור, וירי רקטות על בלומפילד :-)

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים