נמשך שלב העדויות במשפטו של חיים רמון 2738
אתמול (ד') העידו מטעם התביעה ראש אגף חקירות במשטרת ישראל ניצב יוחנן דנינו ותת ניצב בדימוס מירי גולן אשר עמדה בעבר בראש יאח"ה.

דנינו הכחיש בעדותו כי המשטרה ערכה חקירה מגמתית במטרה לפגוע בשר המשפטים לשעבר. דנינו טען כי מטרת החקירה היתה חשיפת האמת והמשטרה לא יכלה להתעלם מהפרשה. דנינו עומת עם עדויות המקעקעות את אמינות המתלוננת ואף הודה כי הסתרת קיומן של האזנות הסתר מההגנה היתה טעות. לנוכח נימוקיו של דנינו בדבר ביצוע ההאזנות הגיבה השופטת כוחן כי מדובר בצעד חריג ומוזר - "מילא אם היה מדובר בארגון פשיעה, ברצח, אבל בעבירה כזו?"

מירי גולן, אשר בעבר הואשמה על ידי ההגנה כי הפעילה לחץ לא סביר על המתלוננת על מנת שזו תסכים לבסס את האישום כנגד רמון, עומתה עם תמליל שיחה בו המתלוננת מספרת לאביה כי מירי גולן אמרה לה שברצונה למנוע מרמון למנות את נשיא בית המשפט העליון. גולן פרצה בבכי ורמזה כי היא בעצמה נפגעה במהלך שירותה על ידי גורמים פוליטיים.

עדויות אחרות של שולה זקן, ראש לשכת ראש הממשלה ובימה גלילי, מזכירה בלשכה תיארו את המתלוננת כמי שפלירטטה עם רמון במהלך ביקורו. זקן סיפרה בעדותה כי המתלוננת סיפרה לה לאחר התקרית שרמון אמנם לא פגע בה פיזית אך ביקשה מזקן לבקש ממנו לא לעשות זאת לאחרות.
קישורים
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  נו, אז גם צמרת המשטרה פוליטית • פ.ק.
  הטרדה בלתי סבירה בעליל • ברקת • 9 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים