חוק ביבי עבר; הכנסת לא מתפזרת; נתניהו פורש מהמירוץ 378
לאחר לילה סוער בכנסת, עבר "חוק ביבי", והחוק לפיזור הכנסת נפל.

הליכוד ומרץ הצביעו נגד "חוק ביבי"; ישראל אחת וש"ס, בעד.

בנימין נתניהו הצהיר כי בתנאים אלו, הוא מסיר את מועמדותו לראשות הליכוד ולראשות הממשלה.

ספק אם יתקיימו הפריימריז לליכוד.
קישורים
האירועים ע"פ YNet
האירועים ע"פ הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

קודם כל יופי 13252
יופי שפתחתם אתר חדשות
אבל !!! האצילות מחייבת לשמור על רמה ולא סתם צהבת
למשל- חוק נתניהו הנדון כאן. למה אין קישור לחוק עצמו, שנדע מה בדיוק נחקק ?
קודם כל תודה 13253
אני חושב שדובי די הבהיר את העניין, אבל בכל זאת, שוב: לא פתחנו אתר חדשות. אנחנו ממש לא מנסים להתחרות באתרי חדשות (הארץ, מעריב, YNet וחברים). אנו מפנים את הקוראים אל אתרי החדשות למידע מפורט; המטרה העיקרית כאן היא לאפשר דיונים ציבוריים, ברמה גבוהה, על נושאים חדשותיים שעל סדר היום.

בכל אופן, אם נעדר קישור מתאים מהפריט לעיל, זו "פשלה" שלי. לא מצאתי קישור שכזה. אם מישהו מוצא קישור לנוסח המדוייק של החוק שעבר, אשמח אם יוכל לפרסמו כאן.
סילבן? מאיר? לימור? 13258
חברי הכנסת שלום, שטרית ולבנת מהליכוד נראו כמי שמתכוננים להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה בבחירות מיוחדות. כאשר היה נדמה שגם נתניהו יתמודד, הם הסירו בזה אחר זה את מועמדויותיהם, כדי לא להתמודד מולו. עתה, משהתברר שנתניהו לא יתמודד, מדוע לא שבו והעמידו עצמם כאלטרנטיבה לשרון?
איך הגיעו ל65? 13260
משהו יכל להסביר לי איך הגיעו ל65?
העבודה וש"ס אני יודע, מי עוד?
איך הגיעו ל65? 13266
ספציפית:
דליה רבין-פילוסוף, אמנון ליפקין שחק ואורי סביר שנכנסו להצביע רק בהקראה השמית השנייה כשהם ראו שלא בטוח שהחוק עובר בלעדיהם. איך אני שמח שלא הצבעתי למפלגת המרכז (לא שהרעיון עלה על דעתי)
לא מסיקים מסקנות 13262
כרגיל בכנסת שלנו לא מסיקים מסקנות מכל השערוריות למניהן. איך זה שאף אחד לא צפה את הפרצה השקופה הזו בחוק שאהוד ברק השתחל דרכה?

אז למי מהח"כים ששומע אותי ומשום מה לא מצליח לצפות את השערוריה הבאה, נא לתקן את החוק לפיו אדם שהורשע בעברה שיש עימה קלון לא יהיה זכאי להיות בעמדה ציבורית רישמית כלשהי כולל חבר כנסת, ראש מפלגה וכו'. יש לעשות זאת היום ולא בעוד שנתיים.

אחרת בעוד שנתיים יעבור למול עיננו אריה דרעי בכבודו ובעמו דרך הפרצה הזו, לאחר שהנסיון לשנות אז את החוק יפול בגלל אנטרסים מפלגתיים קצרי טווח, וכולנו נזדעזע אך זה קרה במדינה מתוקנת כמו שלנו.
לא מסיקים מסקנות 13317
כיוון שאחת האפשרויות לקיום בחירות לראשות הממשלה (בבחירה הישירה) היא במקרה והוא מורשה בעבירה שיש עימה קלון, אני בספק אם מישהו שהורשע בעבירה שיש עמה קלון יכול לרוץ לראשות הממשלה.
אם כי, במדינה שלנו, אי אפשר לדעת.
עד היום טרם נפתרה התעלומה 132165
מה בדיוק גרם לביבי לפרוש.
תעלומה אחרת מאותם ימים: מדוע לא הקים ברק ממשלת אחדות עם שרון כשהיתה לו הזדמנות לכך, בעיצומם של אותם ימי ראשית אינתיפאדה?
מה היה אומר הבלבן של כמה חבר'ה פה על ויתורם של השניים בשעה שהיתה להם הזדמנות כה גדולה?

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים