אושרה הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות 4112
הממשלה אישרה אתמול להקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת רכש הצוללות. כל השרים תמכו, פרט לראש הממשלה בנט שנמנע ושרת הפנים שקד שהתנגדה.

הועדה תבחן את אופן קידום העסקאות לרכש ספינות מ"תיסנקרופ" בין 2009 ו-‏2016 - שלוש צוללות, ארבע ספינות מגן ושתי ספינות נגד צוללות (שלבסוף לא נרכשו). היא תבחן גם ניסיון, שלא התממש, להעביר את תחזוקת הספינות מחיל הים ל"תיסנקרופ"; ואת ההסכמה הישראלית כי "תיסנקרופ" תמכור צוללות למצרים.

תחילה היתה הועדה אמורה לבדוק רק את הדרג המדיני, א לבקשת השר אלקין היא תבדוק גם את הדרג המקצועי. עם זאת, סמכות זו הוגבלה, לבקשת היועץ המשפטי רז נזרי, כדי לא לפגוע במשפט הפלילי המתנהל עתה נגד מעורבים בפרשה. 
קישורים
הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

דממת אלחוט 745875
העד הראשי ממלא פיו מים. סגנו שותק כמו דג. כולם מחכים שהפרשה תשקע, או לפחות לא תעשה גלים.
746222
נתקלתי עכשיו באמירתו של ח"כ אוחנה וגל של הוקרת תודה לראש הממשלה בנט שטף אותי.
הוקרת תודה על כך שפטר אותנו מחבורת האפסים הזו כראשי השלטון במדינה.

מה מקומם באמירתו של אוחנה?
א. שהוא בכיין. נסו להדביק בדמיונכם אמירה כזו למנחם בגין, יצחק רבין או יצחק שמיר ז"ל. אני ניסיתי ולא הצלחתי. פשוט כי הם לא היו בכיינים. אבל אפשר בקלות לדמיין את חברי הכנסת רגב ואמסלם אומרים אותה, או את הצייצן נתניהו הבן מבטא אותה באיזו דרך גסה ושפלה יותר.
ב. ממשלות נתניהו נמנעו, ואף מנעו בפועל, מלהקים ועדות חקירה בכל 15 שנות כהונתו. ממשלת נתניהו היתה אמורה להקים את ועדת החקירה על ארועי הר מירון. זה שאוחנה מתבכיין על כך שהממשלה הבאה מקימה את הועדה המתבקשת הזו (על אסון ורסאי הקימו ועדה, ואילו אסון מירון גדול ממנו וחשוב מזה- ציבורי ממנו לאין שיעור) מזכיר לי איזה משל שקרילוב כנראה לא כתב, כי דמיונו קצר מלהגיע לכאלה פארסות.

ככל שחולף הזמן והשפיות של הממשלה הנוכחית מתקבעת בהוויה הציבורית, צורת ההתבטאות הזו, צורת החשיבה הזו שאוחנה מבטא, מתחילה לחזור בהוויה הציבורית למקום הטבעי והמקורי שלה- טרלול.

כמה טוב שבנט הפך את אוחנה ורגב ואמסלם לחברי כנסת.
אמרתי לכם 746600
מצטער שאיני יכול להצטרף לזעזוע.
אחרי מופע הבלהות כאן חה"כ אוחנה מאשים את מדינת ישראל בניסויים רפואיים וברצח תינוקות
אין דבר שהוא מתחת לרמתו של האדם הזה.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים