נסיון הפיכה בגרמניה 4169
סוכלה כוונת גורמי ימין קיצוני בגרמניה להשתלט על המדינה
במבצע נרחב שכלל אלפי שוטרים ב-‏12 מדינות מחוז בגרמניה, נעצרו עשרות אנשי ימין קיצוני בחשד שתכננו להשתלט על המדינה. בין החשודים אנשי צבא לשעבר, שופטת מכהנת וחברי הקבוצה "אזרחי הרייך" שמבקשים להשיב את המונרכיה למדינה כפי שהיה ב-‏1871. כדי לאפשר את ההפיכה, תיכננו הקושרים ליצור אווירת אנרכיה באמצעות פגיעה בתשתיות חיוניות. אחד מראשיהם, צאצא למשפחת נסיכים, פנה לבעלי תפקידים ברוסיה בנושא הסדר החדש. לא ברור עדיין אם אלו השיבו לו.
קישורים
אלדד בק - ישראל היום
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "פוליטיקה"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

מונרכיה 754468
חוץ מספרד, שבה המלוכה שוקמה על ידי הרודן פרנקו, שלהלכה גם היה עוצר, איפה עוד הוחזרה מלוכה בעולם לאחר מלחמת העולם השניה? יש מי שבאמת מאמין בשלטון השושלת בחסד האל?

בצפון קוריאה יש כמעט את כל הסממנים של מלוכה, אבל היא לא הוכרזה רשמית. יכול להיות שמה שצריכים להכשיר שושלת מלוכה זה כמה דורות של שלטון השושלת.
מונרכיה 754470
אל דאגה, אנחנו בדרך לשם.
מונרכיה 754474
אילו הייתי טרול שמאלי הייתי כותב: "ימין אנטי דמוקרטי מנסה להחליף את המוסדות הדמוקרטיים במונרכיה - לא מזכיר לכם משהו? אלא שאצלם אלו קצוות כושלים נעדרי תמיכה ציבורית בעוד שאצלנו, פלנגות הקיסר הסגול, מלכתו ונסיכיו הפכו לרוב".
אילו הייתי טרול ימני הייתי כותב: "שופטים, נסיכים ואנשי צבא לשעבר, לא מזכיר לכם משהו? רק שאצלנו מערכת המשפט, נסיכי האקדמיה, הלשעברים של מערכת הביטחון ושאר אליטת "לשלטון בחרתנו" נעדרי התמיכה הציבורית, עושים זאת בהצלחה כבר שנים."
מונרכיה 754477
טרולים לא מתייחסים לחדשות מחוץ לארץ (אלא אם כן הן קשורות לטראמפ).
מונרכיה 754478
חשבתי שטרולים אמורים לכתוב פייק ניוז ולא משפטים שהם אמת לאמיתה.
(הכי הצחיק אותי ה''עושים זאת בהצלחה כבר שנים'' האחרון. אני מאחל לאוייבנו הצלחות כאלה.)
מונרכיה 755356
האורטודוקסיה היהודית - בדומה לאיסלאם ‏1 ולפחות במתכונתה הנוכחית ובוודאי בגרסת האולטרה, דוחה כל סוג מלכות מעיקרון דתי מחמיר וגם אם היא תאנס להיות במלכות כזאת, היא תוודא שמלכות זאת תהיה כפופה לכהונה. מה אתה מעדיף, קיסר או כהן?
1 בהכללה גסה בנצרות זה שיתוף פעולה וחלוקת תפקידים.
מונרכיה 755359
מעדיף ראש ממשלה שמתחלף כל 4 שנים.
מונרכיה 754472
קמבודיה. מדינות אירופה שיש להן בתי מלוכה בפוטנציה: איטליה, יוון, בולגריה ... לא נראה שיש במקום כלשהו כמיהה עממית נרחבת ל"שובו של מלך".
אני מסכים אתך שמדובר בידיעה תמוהה. מונרכיה בלי מלך? איזה נסיך בלתי ידוע מטורינגיה בן 71? כתבנו לענייני אירופה אלדד בק מן הסתם לא קבל עדכון אישי מארגוני הביטחון של גרמניה. מה המקור של הידיעה הזו?
מונרכיה 754476
הידיעה הופצה בתפוצה רחבה בגרמניה.

אולי לבולגרי יש סיכוי אם הוא ישנה גם הוא את שם משפחתו לווינזדור? זה שם אופנתי בימינו.
מונרכיה 754483
תפוצה רחבה לא עונה על השאלה. תמיד יש מקור. מסיבת עיתונאים\תדרוך\הודעה רשמית של המשטרה, סוכנות ידיעות, פקיד רשמי, ...
לכן כתבתי שאפאחד לא הזמין את אלדד בק ועדכן אותו. הוא מו הסתם מצטט אמצעי תקשורת אחר. מדוע אינו מציין מה מקור המידע שלו.
יורשו של קיסר גרמניה האחרון עוסק בהחזרת נכסי המשפחה ולא בחזרתו לשלטון, אני לא רואה תנועה ציבורית בגרמניה להשבת המלכות ויתכן פשוט שמדובר בניסיון רוסי לרקוח פרובוקציות אבסורדיות בגרמניה.
מונרכיה 754484
לא ברור לי מה אתה רוצה מאלדד בק, כתבו על זה בעיתונים בכל העולם:
מונרכיה 754485
אני רוצה מאלדד בק שיעשה מה שעשה הגארדיאן ויזהה את מקורותיו. הגרדיאן מסתמך על הודעה של שרת הפנים הגרמנית וכן הלאה. עכשיו אני יודע מאיפה הם יודעים.
אם כתב רוצה לתאר לנו משחק מונדיאל שהוא צופה בו ב-TV בחדרו במלון, זה בסדר. רק שלא ינסה ליצור את הרושם שהוא נמצא במגרש עצמו.
ועדיין הידיעה נראית משונה וצריך להסביר מנין צצה התנועה המלוכנית הזו בגרמניה ומה כוחה. זה שחבורת תמהונים רדיקלים פנתה לרוסיה כדי לברר מה דעתה על הפיכת גרמניה למונרכיה, זה אולי עבירה על החוק הגרמני, אבל לא בדיוק מהלך שמקדם את המונרך המיועד וגם לא שרשרת מעשי טרור אקראיים. אני אומר שוב, משונה.
מונרכיה 754486
לעיתונים שונים יש סטנדרטים שונים, ישראל היום שונה מהגארדיאן, זה לא קשור לבק זה החלטה מערכתית. הוא בשום פנים לא מעמיד פנים שהוא היה במקום. יותר מזה, הוא מייחס את הידיעה ל"הרשויות בגרמניה" ול"תביעה". ככה שבכלל לא ברור לי מה אתה רוצה ממנו.

הידיעה משונה, אבל אנחנו חיים בזמנים משונים. למה שיהיו ידיעות משונות רק מישראל, ארה"ב, קנדה, צרפת, איטליה, שוודיה, ניו זילנד, אוסטרליה, בריטניה, יפן, סין, אירן, רוסיה, אוקראינה וברזיל? גם לגרמניה מגיע.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים