חברת תעופה תפצה לקוח בגין מידע שגוי שמסר צ'אטבוט 4212
בית משפט בקנדה פסק כי חברת התעופה "קנדה אייר" תשלם פיצויים ללקוח, לאחר שהיא ניסתה להתנער מאחריותה למידע שגוי שצ'אטבוט באתר החברה מסר ללקוח.

הצ'אטבוט אמר ללקוח כי יוכל לקבל רטרואקטיבית החזר כספי בגין תעריף "טיסה ללווייה", בסתירה למדיניות החברה האמיתית. לאחר שהחברה סירבה להחזיר ללקוח את הסכום המדובר, הלקוח תבע אותה. במהלך המשפט טענה החברה כי הצ'אטבוט הוא "ישות חוקית נפרדת" האחראית למעשיה, אך השופט לא קיבל טענה זו, ופסק כי החברה תשלם ללקוח את ההפרש בין התעריף המלא לתעריף המופחת, וכן ריבית והוצאות נוספות, בסך הכל כ-‏800 דולר קנדי.
קישורים
הצ'אטבוט המציא מדיניות חברה שלא קיימת – ואייר קנדה חויבה לשלם ללקוח - הארץ
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  ברור, לא? • אפופידס • 3 תגובות בפתיל
  ועל זה אמר קונסטנזה • אח של אייל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים