35 פצועים במשחק כדורגל 542
בדקה ה-‏82 במשחק, שנערך בקרית אליעזר בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, החלו מספר אוהדים להיכנס למגרש תוך טיפוס על הגדרות המפרידות בין היציעים לדשא. יתר הצופים בקרית אליעזר, ובעיקר היושבים ביציע ג', החלו ליצור לחץ כבד על השערים הסגורים בנסיון להכנס גם הם למגרש, וכתוצאה מכך נמחצו אל הגדרות עשרות אנשים שעמדו בשורות הראשונות. לאחר מספר דקות בהן שמרה המשטרה על השערים סגורים וניסתה להדוף את ההמון בחזרה אל היציע, נפתחו השערים והאלפים פרצו למגרש. האוהדים שנפלו על הארץ לא הצליחו לקום, בגלל הקהל שברח מהיציע אל הדשא.

בעת ירידת הקהל מהיציעים אל המגרש נרמסו גם מספר אוהדים נכים אשר ישבו עם כסאות הגלגלים שלהם בקירבת ספסלי הקבוצות. בעקבות האירועים נספרו כשלושים וחמישה פצועים, שניים מהם במצב קשה, אשר שקיבלו טיפול ראשוני במקום. מספר אוהדים אף נזקקו לטיפול של צוותי החייאה.

תת ניצב משה וולנרמן, האחראי על כוחות השיטור במשחק, אמר: "כתוצאה מכניסה של מספר אוהדים למגרש נוצר לחץ רב על השערים. ההנחיות שאנחנו נתנו לאנשים שלנו הן לפתוח את השערים במקרה שנוצר לחץ מסוג זה. נצטרך לחקור ולבדוק מדוע החליטו אנשי המשטרה לנסות ולהחזיר אותם ליציע ולא פתחו את השער כדי לאפשר להם להיכנס."

קישורים
YNet
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  פתרון • מורן • 36 תגובות בפתיל
  עוד מיתוס ירושלמי נופץ • צלופח חלקלק

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים