יוסוף סמיר שוב בישראל 557
העיתונאי יוסוף סמיר, הישראלי שנעדר מזה חודשיים (ראו ידיעה קודמת) נמצא שוב בארץ. ב"ידיעות אחרונות" של הבוקר נכתב כי סמיר "שוחרר אתמול במפתיע", כנראה "כמחווה מיוחדת וכאות של רצון טוב" מצד ערפאת. אולם על־פי מעריב ו-YNet, סמיר הצליח להמלט מהשבי, כנראה כששומרו נרדם.

מסתבר כי למרות ההכחשות, סמיר הוחזק בידי השב"כ הפלסטינאי, ונחקר כנראה בעינויים. הוא טופל בבית־החולים "שערי צדק" בירושלים.

YNet מצטטים את סמיר: "שאלו אותי שם, אנו רוצים לדעת מה הקשר שלך לאנשי הביטחון הישראלי ולשב"כ. כולם יודעים שאני משורר וסופר. לא הייתי בלש ולא מרגל. אהבתי את המדינה הזו ואמשיך לאהוב אותה. אתם לא יודעים איזה עם זה עם ישראל. עם נפלא. כשראיתי את הצבא, רופאים ומשטרה- כולם דאגו לי".

"ידעתי שאם אני לא בורח אני אמות, כי חוץ מזה אני גם חולה לב. שם התחננתי לבדיקה. אתה תמות כאן- כך אמר לי אחד השוטרים הפלסטינים".

"רק היום שמעתי שהישראלים התעניינו בי. אני מנשק את מדינת ישראל, אם לא בפי אז בלב ובאהבה. אני מקווה שעם ישראל יעריך איזו מדינה יש לנו. פה אתה רואה רחמנות, התעניינות בחיי אדם. אני מקווה שערפאת יידע את הסיפור הזה. יש הרבה מה לתקן. מכאן אני חוזר ואומר - לא בגדתי, לא ריגלתי לטובת ישראל וכולם יודעים שאין לי קשר לשום שב"כ".
קישורים
ידיעה קודמת על העדרותו של סמיר
YNet
מעריב
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

עסקת סמיר? 25138
ולי נדמה ששמעתי ב"קול ישראל" שהשחרור הושג (כמקובל) בעסקה תמורת היתר ישראלי לכחותיו של ג'יבריל רג'וב להכנס לרמאללה. כעת אני לא מוצא זכר לידיעה באתר "קול ישראל". המצאתי את זה?
עסקת סמיר? 25140
מעניין. אתמול בלילה כבר דווח על הידיעה ב-Ynet ובאתר מעריב. על פי שני האתרים אמש, יוסף סמיר "נמלט מהשבי הפלשתיני" לאחר שנעצר בגלל שדיווח על שוטרים פלשתינים שהטרידו אותו ללא שום סיבה נראית לעין. אחרי הדיווח הזה, עצרו אותו השוטרים, התעללו בו "קשות" (זאת ע"פ Ynet) וכל מספר ימים העבירו אותו מקום מסתור, על מנת שלא יתגלה. רק אתמול, בעת העברתו, הצליח יוסף סמיר להימלט למסחום צה"ל הקרוב (!) ברגל (!).
לא יודע מה איתכם, אבל כל הסיפור הזה נשמע לי כמו בלילה של ידיעות מתחום המד"ב. מה גם שזה עומד בסתירה כמעט מוחלטת עם הפירסומים מהיום בבוקר.
המקל והגזר 25187
אם הסיפור שפורסם עד עתה נכון, מעניין איך סמיר מוצא ביכולתו להיות כזו תולעת. הוא אמנם תמיד היה כלבלב של ישראל, אבל להודות לה בכזו לבביות על כך שהיא נתנה לו להרקב אצל הפלסטינים - זה באמת חריג.

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים