משחקי המונדיאל ישודרו כנראה בלווין, בתשלום 778
בימים הקרובים צפוייה להחתם עסקה על קניית זכויות השידור של משחקי המונדיאל על ידי חברת הלווין - YES. השידורים, כנראה, יהיו בשיטת Pay Per View.

חברת YES קרובה לסיכום עם חברת צ'רלטון לגבי רכישת זכויות השידור של מונדיאל 2002 שייערך ביפן ודרום־קוריאה ביוני הקרוב. חברת צ'רלטון, שנמצאת בבעלותם של פיני זהבי ואלי עזור, היא בעלת זכויות השידור של משחקי המונדיאל והיא מתכוונת למכור אותן כחבילה אחת.

ככל הנראה ישודר המונדיאל בערוץ מיוחד וילווה בפרשנות וראיונות מיוחדים. מחיר חבילת־הצפייה יהיה ככל הנראה בין 120 ל- 150 דולר.

במקביל, מנהלת חברת צ'רלטון מו"מ למכירת משחק הפתיחה, משחקי חצי הגמר ומשחק הגמר לערוץ שידור ציבורי, זאת לפי חוקי פיפ"א, שמחייבת שידור המשחקים הללו ללא תשלום.


קישורים
Ynet
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

שכחתם לפרסם ש 44679
תוכנית לבניית כ2,000- יחידות דיור במתחם צומת סביון שבקריית אונו,
תוגש בקרוב לוועדה לתכנון ובנייה של מחוז מרכז; התוכנית כוללת 200
אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר, שטחי חינוך ומוסדות ציבור, וכן איצטדיון
כדורגל עירוני בשטח בנוי של כ-‏50 אלף מ"ר.

וגם

הצלחה לדרמה "חובו של אהרון כהן" בצרפת

"חובו של אהרון כהן" של עמליה מרגולין שודרה בתחילת החודש בערוץ
הדרמה
ארטה הצרפתי וזכתה לשעור צפייה גבוה בצרפת. הדרמה אף זכתה לביקורות
חיוביות מצד המבקרים הצרפתים, וצופים רבים הביעו התעניינות בפס הקול
של הדרמה שהלחין אבנר קנר.

"חובו של אהרון כהן" שודר לראשונה ב-‏1999 במסגרת ה"ראשון בדרמה"
בערוץ 3. בין השחקנים המשתתפים בה: משה איבגי, אריה מוסקונה, סער
בדישי, אביטל אברג'יל-אוז ויוסוף אבו ורדה.
שכחתם לפרסם ש 44680
אני צריך להבין מכך, שאתה לא ממש מתענין בכדורגל וחושב לידיעות חדשותיות הנוגעות בענף ספורט זה, אין מקום ב"אייל".
כאחד, שממש לא אוהב כדורגל והמשחק האחרון, שראיתי בשלמותו היה גמר המונדיאל של 1990, (גרמניה ניצחה) אני שמח מאוד לקרוא את החדשה הזאת. סוף כל סוף שידורי הטלביזיה לא יכופפו, ישועבדו, ידחו ויבוטלו לטובת מדורת השבט הגלובלי וכן לא יבוזבזו מליונים מכספי הציבור על רכישת הזכויות של השידורים.
שכחתם לפרסם ש 44837
מסכים אתך בול - נמאס כבר, שכל פעם שאיזו חבורת אהבלים מחליטה לשחק בכדור, מזיזים לנו את "מבט"!!
לא, לא שכחנו 44682
לדעתנו (וכן, התגובה עכשיו בחום), העובדה שהמשחקים משודרים רק בלווין (או לחילופין, רק בכבלים) היא סוג של פגיעה בצופים וככזו ראויה לדיון ציבורי. מי שאין לו לווין לא יוכל לראות את המשחקים, ומי שבדחילו וברחימו משלם חודש-בחודשו 100 ש"ח עבור הזכות לראות שידורי טלוויזיה יצטרך לשלם עוד כ- 500-600 ש"ח עבור הזכות הזו. במדינות אחרות זה דבר מקובל – קרבות איגרוף בארה"ב משודרים בשיטת פיי-פר-וויו זה שנים – בארץ לא, וכבר קמה פעם צעקה על כך שזכויות השידור על משחקי כדורגל נקנו על ידי הכבלים ולכן לא ישודרו בערוצים הציבוריים.

כמובן שיכולת לפנות באימייל אלי או אל מישהו אחר כדי לברר מדוע נראה לנו שזה חשוב. בעצם, כנראה שגם אני.
נו טוב, אז הנה התייחסות לתוכן 44689
(ובכחול)
אם כך אני תומך כאיזי בשידור המונדיאל בלווין/כבלים. רשות השידור לא חייבת לשלם מיליונים מכספי האגרה ההיפותטיים שלי כדי שבבונים אחרים יוכלו לראות כדורגל על חשבוני. קודם שתקנה מערוץ 8 את כל התכניות המעניינות יותר שמשפחת הבבונים שלי משלמת עבורן.
רגע, והעובדה שכל הסרטים הטובים וכן סאות'פארק עברו ללווין, אינה סוג של פגיעה בצופים הראויה לדיון ציבורי?

או שמא נחזור לויכוח הישן אם יש תוכן תרבותי חיובי בספורט?
סאות'פארק עברו ללווין 44691
מתי?
שובט עובר אנושי! 44693
חברה אמריקאית בשם Advanced Cell Technology הודיעה היום כי הצליחה לשבט עובר אנושי. ע"פ הודעת החברה נועד הניסוי ליצור תאי גזע כדי לטפל במחלות, ולא עובר אנושי.

זה נושא לידיעה, צנונים יקרים.

ולשאלתך, סאות'פארק בכבלים הדיגיטליים, לא בלווין. טעות שלי, המידע בכל אופן ממאור.
למה דווקא צנון 44695
מה הקשר?
האם יש הגבלה על מספר הידיעות שמפורסמות באייל מדי יום (כך שצריך לפרסם רק את מה שחשוב לדעתך)?
איזה דיון יכול להתקיים בעקבות ידיעה כזו (ז"א חוץ מהעובדה שמר גולגר יפרסם תחת ידיעה כזו ידיעה בסגנון "המשטרה עצרה 29 פלשתינאים..." http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L...)?

בכל מקרה, לא עובר אנושי, כי אם, תאי עובר אנושי.
נו טוב, אז הנה התייחסות לתוכן 44694
סאות'פארק עברו לערוץ "ביפ" אשר משודר אך ורק בכבלים הדיגטליים (סוג של ההפך מהלוויין).
לגבי היתר, כפי שהציע מישהו לגבי הודעותיו של שי כהן, אפשר להצמיד לכל הודעה שעוסקת בכדורגל, איזו ההערה שאומרת שלחלק גדול מהמגיבים באייל (אני פשוט לא רוצה לשכוח אף אחד) אין שום ענין בכדורגל, הם לא מבינים את הקטע, ונורא דחוף להם לזלזל באלה שכן מבינים. נו, בניגוד לשידורי הכדורגל, הזילזול הזה הוא באמת חסר ענין לציבור (אולי חוץ מווידויו המרגש של מאור על כך שהוא נהנה שזורקים עליו קליפות של גרעינים ואוהב לחטוף מכות).
לגבי רמת העניין של הציבור, שללא ספק עומד להפגע קשות מן ההחלטה, כ15 עד 20 אחוז מהציבור צופים בשידורי ספורט "רגילים", נניח משחקים מ"ליגת העל" או מכבי ת"א באירופה. משחקים חשובים כגון "ישראל - אוסטריה" (כלומר אותו משחק ספציפי), מכבי ת"א בגמר גביע אירופה, או גמר מונדיאל רק מתחילים מכ 30 אחוזי צפייה.
מדריך לאייל 44696
אייל יקר. בבואך להגיב בכתב העת לענייני תרבות ואקטואליה האייל הקורא (להלן, כעעתאא"ק), זכור:

1. הגבת ללא מספרים, משל לא הגבת כלל.
2. תגובתך צריכה להיות בעד או נגד נושא המאמר.
3. אין להדגים באמצעות חוויות אישיות.
4. הזהר - הומור עשוי לגרום לבלבול בשורות המגיבים - המנע ממנו.

שמור על האייל נקי מאישיות!

בתודה - פ"פ כעעתאא"ק.
לא הבנתי 44718
לפחות לא עד הסוף, איך בדיוק התגובה הזאת מתקשרת למה שכתבתי. יכול להיות שזה ההומור שבלבל אותי (אני חייב להודות שעד לרגע זה אני פשוט הרוס מהקטע על הכושים בנבחרת הולנד. הבנתם?! כושים! בהולנד!! קטע גדול), ויכול להיות שזה סתם בגלל שאני אוהב כדורגל, אבל מה בין תגובות ממוספרות, שחייבות להיות בעד או נגד נושא המאמר (איזה מאמר בדיוק?), והדגמה באמצעות חוויות אישיות - לבין ההודעה שלי? (שבאופן כללי - למקרה שנגרם בלבול בשורותיו של המגיב - דיברה על תגובות קבועות ומותנות שחוזרות על עצמן בכל פעם שעולה לדיון נושא מסויים. ע"ע הודעותיו של שי כהן, דוגמה שהובאה גם בהודעה המקורית).
לגבי ההומור, ענין שהוא כמובן מבורך מאוד לכשעצמו (ולדעתי האישית, כותב ההודעה מעלי, אפילו עושה בו לא אחת שימוש מוצלח למדי) תנאי הכרחי הוא, שהוא יהיה מצחיק, ולפחות לגבי ההודעה האמורה אני מניח שנישאר חלוקים.

אה, ואני גם לא יודע מה זה פ"פ. זאת אומרת היתה לי איזו פ"פית אחת בטירונות, אבל אני תוהה כבר יותר מידי זמן (כמעט 10 דקות) אם לזאת התכוון המחבר.
44726
אתה צודק, גם כשאישרתי את התגובה התלבטתי בין הומור לבין מילה אחרת - לא ניסיתי להצחיק עם הכושים ההולנדים (להולנד הייתה קולוניה באפריקה ותושביה יכולים להתאזרח בהולנד - ואת זה ידעתי עוד לפני המונדיאל), הייתה לי כוונה קצת יותר עמומה, וכנראה יותר מדי רגישה מבחינתי - וזה באמת משהו שעדיף היה לחסוך ממך. המילה האחרת עדיין חסרה לי.

פשוט קצת הרגיזה אותי ההתייחסות שלך, אם להתוודות, לתגובה הראשונה, אבל זהו, עבר לי. אין צורך לענות, להיפך, אני יותר מדי נבוך גם ככה.
סורינאם 44729
להולנד לא היתה קולוניה באפריקה, למיטב ידיעתי. רוד חוליט והחבר'ה באו, עד כמה שאני יודע, מסורינאם - קולוניה הולנדית בדרום אמריקה (שבה כושים רבים, צאצאי עבדים).
קיבלתי 44731
כבר יצא לי למקם את בוליביה באפריקה (אבל לא את בולוביה), אז אני רגיל.
דרום אפריקה. 44733
דרום אפריקה. 44821
<דופק על המצח. חזק. עוד קצת. אבל ->

האם מלחמת הבורים לא קרתה קצת מוקדם מדי בשביל הכושים מדרום-אפריקה להגר להולנד? האם יש בהולנד אוכלוסיה של יוצאי דרום-אפריקה (כושים) כפי שיש שם (למיטב הנבתי) אוכלודיות של אינדונזים ושל, מסתמא, סורינאמים?
דרום אפריקה. 44839
ודפיקה אחת על המצח שלי, בגלל חוסר הבהירות.

חוליט וחבריו מוצאם אכן מסורינאם, אני התכוונתי לסתור את הקביעה שלך כי לא הייתה להולנד קולוניה באפריקה, ולכן הזכרתי את דרום-אפריקה, אשר עד למלחמת העולם הראשונה הייתה חלק מהאימפריה של המלכה הכתומה.

אני לא חושב שישנם תושבי דרום-אפריקה מקוריים בהולנד. הקולוניה ההולנדית הסתיימה שם מוקדם מאוד, לפני תחילת ההגירה מאפריקה לאירופה.
דרום אפריקה. 44859
תפסיק, היית בהיר.
דפקתי לעצמי על המצח כי שכחתי את דרום אפריקה בהודעתי הראשונה.
דפיקונת על המצח שלי, עכשיו, בגלל חוסר הבהירות בהודעתי השניה.
אני מציע שנכריז עכשיו שאם יש עוד חוסר בהירויות, אנחנו נדפוק על המצח אם בא לנו אבל נפסיק להטריד את קוראי האייל.
באמת, 44753
לא ראיתם 'נשק קטלני 2'? :)

J-Bar
לא הבנתי 44871
השחקנים השחורים של נבחרת הולנד, באים מסורינאם, שזה סוג של מושבה הולנדית לשעבר, שרבים מבניה מהגרים להולנד, לשחק כדורגל.

אבל זה לא רלוונטי. הולנד לא עלתה השנה למונדיאל.
בבון אחד חושב ש... 44704
1. גרמממפ בומפ בומפ חררררררררררר האו הוא בארף.
2. מחרררגרומפפ איייייי בחככריצצצים? אאירס אופפפ שיוו.

החדר הבבוני תרגם זאת ל:

1. על מה כן נכון להוציא את כספי רשות השידור, אם לא על מה שמעניין את ציבור הצופים הרחב?

2. למי אתה קורא בבון, יא חתיכת הומו סאפינס חלשלוש וקרח? אם לא תיתן לי כמה בוטנים אני קוטף את אוזניך כאן ועכשיו.
בבון אחר חושב ש... 44707
1. הי הוהא עררר כחדך אורג אנשלוביץ. נודכהן האו הו ברקוו.
2. כחקייייק כגלד קצאן כמון. נה?

החדר הנ"ל תרגם זאת ל:
1. למען האמת אתה צודק. אבל אם להתעקש סתם, לא נראה לי שציבור הצופים הרחב מתעניין ב'עובדות החיים' או 'בנות הזהב', ובכ"ז סדרות אלה משודרות בערוץ הממלכתי, ולו רק משום שזכויות השידור למונדיאל הרבה יותר יקרות.

ובכלל, צ'ופק או איך שקראו לו לא תיאר את דנידין בתור בבון.

2. אם היו לי בוטנים מזמן הייתי מזיין. לא?
בבון אחר חושב ש... 44732
עברית:
הרופא רפופורט עלה על צואה בכביש משובש

חולנדית:
דוקטור דודוח דרך על חת'כת חרה בדרך חתחתים

זכויות שמורות לזוארץזו
כמה נעים לראות 44745
שיש עוד מישהו שזוכר את הספר המצחיק ביותר שהתפרסם בשפה העברית.

סחב''ק...
כמה נעים לראות 44747
מין בור סוד (ו' שרוקה) במהופך, פונאס מסכן שכזה.
את הגיל שלך כבר גילית, מה עם השם?
בבון אחר חושב ש... 44787
רק שתדע לך שיש אנשים לא מעטים שסבורים שמי שכל הזמן משתמש בשורש זי''ן על הטיותיו השונות הוא בבון בעצמו. רוב האנשים שחושבים כך הם בנות, למעשה, והנה אולי מצאנו את הסיבה לכך שאתה לא מרבה לעשות אהבה.
44688
מדיון אחר אולי זכורה לכם (טוב, אז אני אזכיר לכם) עמדתי הדי קיצונית בכל הקשר לענייני כדורגל בפרט וספורט מקצועני בכלל - הם מיותרים.

למרות זאת, קצת חבל על המונדיאל. מנקודת מבט של צרכנות כדורגל זהירה כשלי מוטב שקודם (לא על ציר הזמן, אלא על ציר ההעזה היזמית) שיחסמו ליגות משעממות בתכלית, כמו זו של ישראל, אחר כך ליגות מהעולם, ורק אחרון אחרון, בסוף - את המונדיאל.

בלי להתעקב על חלב שנשפך, אני יכול רק לברך שכשהייתי בתיכון המונדיאל היה חינמי. יום יום היינו באים לבית הספר - חלק מאוכזבים, חלק מרוצים - אבל אני תמיד שמח. מה אכפת לי מי ניצח, מתי, מי הבקיע והאם המשחק היה מעניין או נגרר להארכה - אני רק שמחתי על השבוע שבועיים שבהם בכל יום הייתה ציפייה דרוכה ומענגת באוויר בין רוב חברי וחלקים מאוד מסויימים ממשפחתי, ובכל יום יכולתי לשבת איתם ביחד מול הטלוויזיה ולעצבן אותם בשאלות לא רלוונטיות כמו ''איך זה שיש כושים בנבחרת הולנד'', או ''תזכיר לי מי זה האדומים'', ''לפי החישובים שלי הגול צריך ליפול בעוד שתי דקות ועשר שניות, ושמונה שניות, ושש שניות...'' וכיוצא בזה, עניינים שגררו מטחי גרעינים. לעיתים רחוקות גם הצלחתי לעורר מחלוקות שיושבו רק אחרי שעות של משחקי פיפ''א, או להבדיל, מכות.

בקיצור, לי דווקא חבל, אבל זה יותר בכיוון נוסטלגי, לא שום דבר ענייני.
תודה לאל, וחבל שחוקת פיפא מחייבת 44690
תודה לאל, וחבל שחוקת פיפא מחייבת שידור חופשי של משחק הפתיחה, חצי הגמר והגמר.
שיהיה הכל בתשלום. נראה כמה אוהדים ''מושבעים'' יש לכדורגל באמת.

לפי הנסיון מהאוהדים ''השרופים'' של ביתר ירושלים. הכל זה דחליל מנייר.
תודה לאל, וחבל שחוקת פיפא מחייבת 44699
רגע, אתה בטוח שאי אפשר לנצל את זה כדי להרוג כמה אנשים?
עד שמגיעה תגובה ממר שי, שדומה 44715
לדעתי שלי...

אבל רגע, הרי זה טיעון שטחי ומתלהם להחריד! אני אוהב לראות סרטי מתח. אולי נבדוק איזה אחוז מהאוכלוסייה מוכן לשלם על סרטי מתח?
רגע, מה בדבר חדשות? כמה מה"דחלילים מנייר" יהיו מוכנים לשלם על החדשות שלהם?
ועל הסטארטרק שלהם?
וכמה מכם, הו איילים נבונים, יהיה מוכן לשלם יותר על ערוץ שמונה שלו? 600 ש"ח יותר?

המסקנה פשוטה (ותודה לשי, ששכנע אותי שדעתי היתה טעות ביסודה) - אם יש חלק יחסי מספק של האוכלוסיה שמעונין לראות כדורגל, יש לתת להם לראות את זה, גם על חשבון כספי שלי.
אייל מגוחך 44805
מר אייל מגוחך, תן לי להבין את הלוגיקה שלך:
אם אתה לבן ושי כהן לבן אתה עובר בהכרח לשחור. מגוחך.

אם במקום להתעסק בקו ה"לוגי" הזה היית ממשיך בהגיון הפשוט של: מדוע בעצם לא ישלם כל אחד רק בעד מה שהוא רוצה לצרוך?

מדוע יש סיבסוד צולב עמוק של צופים המסבסדים צופים אחרים? שידורי ספורט הכדורגל עולים הון עתק, אפילו אם אתה חובב ספורט מושבע הם מקפחים אותך כצופה ספורט.

כאשר רוב התקציב הולך לכדורגל, מתי ראית חשיפה ראויה לענפי ספורט אחרים? מתי ראית את תחרות הניווט ארצית? איגרוף ברמלה? תחרות קייאקים בכנרת?

כלום.

ישלם כל אחד על מה שהוא רוצה. בסוף החשבון זה לא רק צודק יותר, לא רק זול יותר, אלה גם מעמיד את כולם בפרופורציות הנכונות.

חוליגניות הכדורגל הינה ברובה פיקציה. זה מה שנותנים לראות, זה מה שרואים. גביית הכסף תגרום כמו בכל כלכלה מסודרת לביטול העיוות ב"משק הצפייה" ותגרום להקצאת משאבים נכונים יותר לכל ענף ולאיכות חיים שתתבטא באספקת תכנים מגוונים ומפולחים יותר לצופים.
אייל מגוחך 44806
ואיך לדעתך ניתן לעשות את זה מבחינה טכנית?
אייל מגוחך 44818
מה הבעיה הטכנית ביישום מודל תשלום לכל ערוץ בנפרד?
אייל מגוחך 44819
הוא דיבר על משהו כמו תשלום עבור כל תוכנית בניפרד או הקמת אלפי ערוצים שכל אחד יתעסק בנושא ספציפי מאוד (ערוץ הטניס, ערוץ השחיה ערוץ הכדורגל וכן הלאה).
אייל מגוחך 44825
אפשר לדמיין בעתיד הלא-רחוק מצב בו התוכן מוגש לצופה בשני פורמטים. פורמט אחד יהיה ערוצים, בדיוק כמו היום, אשר נערכים ע"י עורך מקצועי וכוללים שידורים חיים, ספיישלים, פריים-טיים וכו', ולצידם החידוש: ארכיונים גדולים של VoD שמהם כל אחד רשאי לשלוף כל פרט בכל שעה שיחפוץ תמורת תשלום חד-פעמי לא גדול. כבר היום רץ ב-yes סרט אחד כל שבוע שהקרנתו (הכרוכה בתשלום PPV) מתחילה כל חצי שעה עגולה במשך היממה לנוחיות הצופים. אין יותר צורך לבדוק בעיתון או ב-EPG מתי הסרט מתחיל, כי בכל נקודת זמן ההקרנה הבאה היא בעוד חצי שעה לכל היותר. המרחק בין זה לבין ארכיון של סרטים ותוכניות טלוויזיה מוקלטות שכולן זמינות on demand כבר לא מאד גדול לדעתי.
שובו של מגוחך 44817
אם כבר מקשים קושיות, נזכיר שוב את השאלה הישנה שעדיין לא קיבלה מענה: מדוע לעזאזל נדרש הצרכן הישראלי לקנות את כל התוכן הטלוויזיוני שלו מספקיות של תשתית? האם לא היה עדיף לכולם מודל הגישה לאינטרנט בו חברה מסוג אחד (להלן ISP) מספקת את התשתית לשידורי טלוויזיה באמצעות כבלים או צלחת לוויין וגובה כסף תמורת הגישה בלבד, בעוד חברות אחרות (חברות התוכן) מוכרות תוכן למנויים וזאת בלי קשר לספק התשתית שלהם. במודל כזה חברות התשתית יתחרו ביניהן על איכות התשתית שלהן ועל שירותי ערך-מוסף ייחודיים (אינטרנט מהיר, משחקים אינטראקטיביים וכו'), בעוד חברות התוכן יתחרו ביניהן על תוכן נטו בלי לדאוג לתשתית שדרכה הוא יגיע למנויים. אפילו הרגולטור ישמח מסידור פשוט כזה שיחסוך המון בלגן בנושא תחרות והגבלים עסקיים למיניהם.
שובו של מגוחך 44849
בגלל שאין מקום לבידול בין הספקיות השונות. המצב יהיה דומה למצב שתיארת בשוק הסלולר העולמי - מחיר השיחה יורד קרוב למחיר עלות, ומחפשים בנרות אחר שרותי ערך מוסף. אז לכבלים וללווין יש שירותי ערך מוסף: התכנים שלהם.
אם כי אני מסכים שלכולם היה יותר טוב אם פרט לתכנים של הלווין והכבלים, היה ניתן להתחבר דרך שניהם לספקי תוכן אחרים.
שובו של מגוחך 44854
מה, יש שם תכנים??
הנה, *זה* באמת מגוחך...
שובו של מגוחך 44882
מה שבאמת מגוחך זה המשפט השני שלך, שתורגם מאנגלית לעברית תוך אונס שפת היעד.
??? 44913
ומלבד זאת - אתה לא תלמד *אותי* כתיבה עברית ותרגום, הבנת??
אסרטיביות 44917
דניאל היקר,
ברצוני לברך אותך על שובך לאתר זה לאחר העדרות ממושכת. ברוך שובך.
כמו כן רציתי לציין שבניגוד אלי אתה עושה רושם של אדם אסרטיבי ובטוח בעצמו בצורה מופלאה וליבי מתמלא קינאה כשאני קורה את תגובותיך. לאחר שהשתתפתי בשלוש סדנאות לפיתוח אסרטיביות ולא הצלחתי לגדל עמוד שידרה אני מוצא שקריאת תגובותיך משרה עלי עוז לצעוק את הדברים הקשים שאני עוצר בפנים כבר זמן רב. אני מרגיש שאני יכול ואף חייב להגיד את מה שיש לי להגיד, לצעוק את מה שיש לי לצעוק, לא לשתוק עוד.
וזה מה שיש לי להגיד:

דניאל קלטי אתה מדבר שטויות !!!!

שלך בידידות,
יעקב פופק.

נ.ב
האם תסכים להיות הגורו שלי בענייני בטחון עצמי?
תודה.
אסרטיביות 44920
מה זה, פופק?
מזכיר לי את הסיפור על הנער השליח שבעט בכלב...
אסרטיביות 44927
אני נצר לשושלת פופקוביץ' הידועה מפולניה (פופק זה שם מעוברת). בני משפחתי נוהגים להתגלות באגדות עם, שירים ופזמונים שונים.
למשל השורה "חסר לכם אידיוט" מהשיר של החברים של נטאשה מתייחס אלי (למעשה בגרסה המקורית של השיר הייתה שורה נוספת "לא כבר יש לנו אחד" שהיא נכתבה עלי אך היא הורדה בעריכה מסיבות של חריזה וסידור המילים עם המנגינה אבל ארכדי הבטיח לי שכשהוא ישיר את השורה שנשארה הוא יחשוב עלי).
כמו כן שיר העם הצרפתי הידוע אחינו יעקב נכתב על אחד מאבות אבותיי.

למרות שלא ידוע לי על אף קרוב משפחה שעבד כנער שלח יתכן מאוד שהסיפור הזה מתייחס אליו.

נ.ב
מעולם לא שמעתי על הסיפור הזה, האם תוכל לכתוב לי את עיקריו בקצרה?
תודה.
היררכיה 44931
תמיד תמצא מטרה נוחה ללעג, ובדרך כלל גם לא יחסכו ממנה חיצים.

כשחושבים על זה, בתור סגן שוליית עוזר מנקה שירותים, אין לי אינטרס להרחיב בנושא, פן אחטוף על הראש.
היררכיה 44932
הלעג הפעם היה במקום. דניאל-קוץ בתחת-קלטי
הוא שחצן בלתי נסבל.
היררכיה 44933
אתה מוזמן ללעוג לי כאוות נפשך. אני אדם נטול אגו לחלוטין ואינני נפגע לעולם.
היררכיה 44996
גם אנשים בעלי אגו מפותח לא נפגעים לעולם.
אחרי הכל, מי אתה שאני אפגע ממך.
היררכיה 44940
עכשיו אני נזכר שאימי ז''ל הייתה נוהגת לכנות את אבי תנצב''ה בפניו ושלו בפניו בכינוי ''כלב בן כלב'' כך שיתכן שסבי עליו השלום הוא הכלב מהסיפור המדובר.
??? 44923
בוודאי שלא אלמד אותך, שהרי אינך מעוניין ללמוד.
''תשלומי העברה'' 44717
הרייטינג של משחקי המונדיאל באופן ממוצע למיטב זכרוני הוא לפחות 25% בממוצע ואחוזים גבוהים עוד יותר למשחקים שמעוררים עניין מיוחד. הכדורגל הוא המשחק העממי האהוד ביותר והקצפת היא שידורי המונדיאל שבמשך שנים רבות שודרו בערוץ 1. לשידור המשחקים בערוץ הלוויין יש משמעות אחת: אלה תשלומי העברה - מהעניים לעשירים שמנהלים את עסקי התקשורת.

לערוץ 1 הגובה אגרה ע"פ חוק אין הרבה מה להציע לקהל העממי. משודרות בו תוכניות תעודה טובות וגם התוכניות "מהיום למחר" ו"גלובוס" בראשות השלישיה, ויצטום את הלפרין את נהרי העושים בכלים מצומצמים עבודה טובה. אולם ספק אם הקהל העממי הממוצע נהנה מתוכניות אלה. המונדיאל, פעם בארבע שנים, היה בין הצ'ופרים המעטים שזכו להם משלמי אגרה אלו. עכשיו הם ישארו עם שידור אופרה מכיכר רבין, והמופע המייגע של יום העצמאות עם מני פאר ודומיו. אין תמורה לאגרה.
''תשלומי העברה'' 44721
התכנית היחידה, שאני צופה בה בערוץ 1, היא "אחים לנשק", שבשבוע שעבר הועלמה לטובת ארוע ספורטיבי כזה או אחר.
מאחר ומשחקים ספורטיבים מעוררים ענין רב, יש הגיון לשדר אותם בערוץ יעודי, שם מקומם.
''תשלומי העברה'' 44757
אם אני זוכר נכון מלבד דודו טופז שהגיע ל50 % ריטינג ביום שבו הוא הבטיח חייזרים רוב הזמן לרוב הארוצים אין גם את ה25 % הללו מה שאומר שיש מספיק אנשים שמלמים אגרה ולא מבינים למה אולם כאשר יש משחק טוב ואיכותי כמו אנגליה ברזיל או גרמניה איטליה הם מוכנים לוותר על הרבה בשביל לראות אותו, אז מבחינתי רצוי שיבטלו את האגרה אבל במידה ולא ויש 25% שמעוניינים לראות את הכדורגל ואפילו אם הם דומים לבבונים הרי שהערוץ הראשון חייב לקנות את הזכויות ולו בשביל להראות כי יש לו רייטינג פעם בשנה.
44746
1)זו החלטה שערורייתית בעיניי. אני מאוד מקווה שהלוויין יפסידו מכל העסק.
מאה חמישים דולר זו חבילה יקרה מדי עבור רבים ממשקי הבית בישראל. במיוחד עבור חובבי הכדורגל. אני חושב שהלוויין לא ממש מכירים את החברה הישראלית. אם כי אפשר לסמוך עליהם שלפני כל החלטה שכזו הם ערכו סקר שוק.
בנוסף, עד כמה שאני מתמצא במספרים - ואם מישהו יודע אחרת, שיתקן אותי - מדובר רק על שלושים אחוז ממשקי הבית בישראל המחוברים ללוויין.
2)מתלוננים שהמונדיאל משתלט על הערוץ הראשון. הבעיה היא שאין על מה להשתלט. לערוץ הראשון אין צופים. אז מהיכן מגיעים אותם אלו הזועקים בשם הערוץ הראשון? מה גם שעם קצת מעוף תמיד אפשר להעביר את המשחקים לערוץ שלושים ושלוש.
3) וזו הערה בעיקר לליאור - הידיעה היא לא רק ידיעה ספורטיבית, אלא ידיעה כלכלית ותקשורתית.
Pay Per View זו נוסחה חדשה בארץ.
30 אחוז? היו מתים 44752
ללווין מחוברים כנראה קצת יותר ממאתים אלף בתי אב. אם נצא מנקודת הנחה שבמדינה יש בערך מיליון וחצי בתי אב (נדמה לי שפעם זכרתי מספר יותר מדיוק), אז ללוויין לא מחוברים אפילו 15 אחוז מבתי האב בישראל.
מה שכן, וזה באמת פן שעד כה לא התייחסו אליו כאן ממש, אם אכן יועבר המונדיאל באופן בלעדי, בצורה כזאת או אחרת, רק למנויי הלוויין, ייתכן שזה יהיה אותו "מאסט" אחריו תרים קברניטי הלווין מיום היווסדו, שיהווה את התשובה הניצחת לעליונות המוחלטת של הכבלים. עליונות שכרגע לא נראה שיש ללוויין תשובה כלפיה. זכורות לי ההערכות מן העיתונות על פיהן רק בכדי להתחיל להרוויח, על הלוויין להגיע לכמות פחות או יותר כפולה של לקוחות (יותר מ400 אלף) מכפי שיש בידיו כעת.
מספרים מדויקים 45351
היום מתפרסמים ב"הארץ" מספרים מדוייקים, ועל פיהם ללוויין מחוברים כ250 אלף בתי אב, מתוך כמיליון וחצי בתי אב במדינה (עפ"י חישוב של 4 נפשות ל"בית אב"). כלומר ללוויין מחוברת קצת יותר משישית מן האוכלוסיה המחוברת לטלוויזיה רב ערוצית כלשהי. (או קצת פחות משישית מן האוכלוסיה כולה).
בעיה 45383
אם כך, למה הם מתכוונים לגבות תשלום עבור השידורים האלה? הרבה יותר חכם מצידם היה לספוג את העלות, ולהגדיל בהרבה את מס' המנויים.

אנשים כמוני היו שוקלים בחיוב את המעבר ל yes, אבל הרתיעה שלי מ ppv מונעת ממני לעשות זאת.
בעיה 45390
לו אני חברת הלוויין, הייתי מציע את המונדיאל חינם למיץטרפים עכשיו. נדמה לי שזה מה שהם עשו בזמנו עם הפורנו.
בעיה 45493
עד כמה שאני זוכר, מה שעשו בזמנו בלוויין היה להציע למצטרפים את כל הערוצים (כולל הפורנו) למשך חודשיים, במחיר החבילה הבסיסית.
שוב, אם אכן בסופו של דבר, שידורי המונדיאל יהיו באופן בלעדי וסופי של הלוויין, ברור שהם יוכלו "לשחק" איתם בכל מיני אופנים, כולל הצעתם במחיר מוזל למצטרפים חדשים. מן הבחינה הזאת, ולאור מצבה הבהחלט לא קל של החברה, נדמה לי שבלעדיות על שידורי המונדיאל, שווה להם כמעט כל מחיר. בהחלט לא מן הנמנע שבניתוח לאחור של שוק התקשורת, 5 שנים מהיום, יאוזכרו שידורי המונדיאל הבלעדיים כאבן דרך בשוק התקשורת הישראלית.
(אם כי, וללא קשר ממשי למה שנכתב עד כה, אלא יותר בתור צרכן מודאג, 150 דולר תמורת החבילה, נראה לי מחיר מעט מופרז).
בעיה 45538
כמו הפסטיגל - אף אחד לא קונה במחיר מלא. הם יתחילו להציע כל מיני מבצעים, מבצעים בשיתוף חברות אחרות, מבצעי היכרות - 150 דולר זה מחיר התחלתי שעליו אפשר לתת "הנחות מדהימות" ויגרמו לעיסקה גרועה להראות כמו פנטזיה רטובה.
מה?! 45555
אף אחד לא קונה כרטיסים לפסטיגל במחיר מלא?!
שוב דפקו אותי.
בעיה 45540
כיום מדברים על מחיר של 60 דולר, לאחר התלונות על הצעת המחיר המקורית.
killer app 44784
במחשבים יש מושג בשם "קילר אפ" (יעני, אפליקציה קטלנית). המושג מתייחס למשחק שהוא כל-כך מדהים, שהוא גורם לאנשים לשדרג את המחשב שלהם, או לרכוש קונסולה חדשה, רק בגללו. בימיו הראשונים של הפי.סי. ג'וניור, הוא יצא פחות או יותר ביחד עם King's Quest (הראשון, כמובן). מבדיקת הנתונים, מסתבר שכמעט כל מי שקנה את המחשב, קנה את המשחק.

יתכן שהלווין מקווים (ובצדק) שהמונדיאל יהיה הקילר אפ שלהם - אם אנשים מוכנים להוציא אלפי דולרים כדי לנסוע לחו"ל וללוות את הקבוצה שלהם, הם יסכימו לשלם מאה וחמישים דולר (פלוס התקנה) כדי לעבור ללווין ולצפות במונדיאל. אל תמעיט בנחישותם של מעריצי ספורט. יש בזה צד מאוד חיובי - מרגע שללווין יהיה נתח שוק רציני, תתחיל תחרות אמיתית. שלא לדבר על הנתונים הדמוגרפיים שיווצרו ללווין: חצי טכנופילים שעברו ללווין רק בשביל החידוש הטכנולוגי, וחלק חוליגני-כדורגל, שעברו ללווין בשביל המונדיאל. יהיה מעניין לראות איך הם יתסדרו עם זה.
killer app 44788
אל תשכח את אלה שעברו ללוויין לא בגלל הטכנולוגיה ולא בגלל הספורט אלא סתם כי הם רוצים לראות טלוויזיה יותר טובה ממה שהכבלים מספקים. ערוצי הסרטים של הלוויין עולים לאין ערוך על אלה שבכבלים, וערוץ +YES משדר תוכן משובח שאינו נופל ברמתו מזה של Channel Four הבריטי. העולם, לעומת זאת, שותק כהרגלו או מקסימום מעביר ליצפאן (רק בכבלים!) כדי לצחוק קצת על צרות של אחרים.
killer app 44797
יש לי בעיה עם העובדה שיס החליטו ש"בריזה" זה "טלוויזיה ישראלית אמיתית". לגבי השאר - אני לא בטוח שערוצי הסרטים של יס טובים יותר מערוצי הסרטים (סינמה) של הכבלים. מצד שני - אני לא צופה גם בסינמה, ולא הייתי צופה ביס, אז זה לא משנה. את דבריך באשר ליס+ אני אקבל משום שאין לי שום דרך או כוונה להשוות.
בכל מקרה, אתה נשמע כמו פרסומת, וזה גם קצת מטריד. מילא היית אומר שעזבת את הכבלים בגלל שלא היית מוכן להיות לקוח של מונופול מתעלל שכזה, אבל להגיד שזה בגלל התכנים? אה...
killer app 44799
אני מוכן להעמיד את טענתי לגבי ערוצי הסרטים למבחן האדם הסביר (ע''י הבאת דוגמאות מייצגות) אם תסביר לי מה כל כך מטריד בכך שאני ''נשמע כמו פרסומת''. אני הרי לא כותב את הדברים מתוך אינטרס סמוי כלשהו. אני סתם לקוח מרוצה, ואני לא מבין מה רע בזה שכותבים גם דברים טובים ולא רק קיטורים ותלונות.
killer app 44850
לא מתאים לך להיות לקוח מרוצה. זה מרגיש יותר מידי כאילו יותר משאתה מרוצה מיס - אתה מרוצה שאתה דופק את הכבלים.
killer app 44883
"זה מרגיש יותר מדי"??
killer app 44942
נכון, זה בהיבריש, אבל בסביבה שלי, לפחות, הביטוי הזה כל-כך מקובל שהוא כבר לא מפריע לי.
הבבונים עולים כיתה 44791
רק לפני יומיים היינו סתם פרימאטים, והנה עכשיו אנחנו כבר חוליגני כדורגל. הללויה.
הבבונים עולים כיתה 44796
הנה אני יושב ומתלבט לי כיצד לאזן בין דעותי האמיתיות על אוהדי כדורגל לבין חיבתי הידועה לפרימאטים - ואתה בא והורס לי את הכל?
מה עם טורקיה? 44769
לא שאני מתכוון לצפות במשחקים (אולי משחק הגמר) אבל בממיר האנלוגי המעפאן שלי יש 2 או 3 תחנות טורקיות, 2 גרמניות 3 צרפתיות, ו 3 רוסיות, 2 ערוצי ספורט זרים ועוד כמה ערוצים רלוונטיים שבטח שכחתי.
אתם רוצים לומר לי שאף אחד מהערוצים הללו לא מתכנן לשדר את המשחקים?
לא רק אתה חשבת על זה 44781
הנסיון הראשון של הכבלים (והלווין) לגבות תשלום בעבור שידורי ספורט בדידים היה לפני כמה חודשים עם משחקי הליגה האנגלית (10 שקלים למשחק). בנוסף לכך שהניסוי נחל כישלון חרוץ, והצופים הרוויחו עוד כמה חודשי חינם בערוץ 5 פלוס (שהשבוע, אם אני לא טועה, אמור להתחיל לגבות כסף בעבור שידוריו) התברר גם שאותם משחקים ממש משודרים בחינם למנויי הכבלים בערוץ ירדן2. וכך באורח פלא בכל פעם שושדרו משחקים בתשלום שהועברו גם בערוץ הירדני, השתבשה לפתע קליטתו של הערוץ. בפעם הראשונה הכבלים עוד הסבירו שזאת תקלה מיקרית. בפעמים הבאות, עם כל הכבוד לאצבעו של אלוהים, הם כבר נאלצו להודות, בחצי פה, שהם אכן משבשים במכוון(!) את שידורי הערוץ הירדני. פעולה שהיא כמובן בניגוד מוחלט לחוק.
אני כבר מפנה את תשומת הלב ל 44830
אני כבר מפנה את תשומת הלב לאפשרות של תביעה ייצוגית...
רוצים לצפות בשידורי המונדיאל ללא תשלום? 386027
רוצים לצפות בשידורי המונדיאל ללא תשלום?
כאן מפורטות השיטות

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים