תלונה על הסתה באתר ''אינדימדיה'' 935
באתר "אינדימדיה" פורסמה לאחרונה תמונת פוטומונטאז', בה נראה ראש ממשלת ישראל, אריאל שרון, כאשר הוא לובש מדי אס אס ומצדיע במועל יד לדגל צלב־קרס, שמתנוסס על רקע ירושלים. בתמונה נראית ידו של שרון נוטפת דם ומפיו יוצאת בועה בה נכתב "heil Israel".

יוני גולדבלט־לבב, עורכו של אתר האינטרנט "דעות", טוען כי התמונה פורסמה בדף הראשי של האתר במשך כמה שבועות מאז פורסמה לראשונה, בתחילת דצמבר. גולדבלט־לבב הגיש תלונה בגין הסתה למשטרת ישראל נגד עורכי אתר האינטרנט הישראלי של קבוצת התקשורת העצמאית "אינדימדיה" ומפעיליו בעקבות פירסום הפוטומונטאז'.

מאתר אינדימדיה נמסר בתגובה כי "האתר מאפשר לכל אדם לפרסם ידיעה או דעה. בממוצע עולות לאתר כחמישים ידיעות ליום, שפורסמו על ידי בני אדם מכל רחבי העולם, מהתנחלויות ועד ארצות ערב. עורכי האתר לא מורידים, משכתבים או עורכים שום ידיעה או דעה, בלי שום קשר לדיעות הפרטיות שלהם, אלה אם כן היא כוללת קריאה ישירה לאלימות, ביטויים גזעניים ישירים ופוגעים, פרסום מסחרי או מידע המוכח כשיקרי. הקריקטורה המדוברת שנשלחה מברזיל מעולם לא הופיעה בעמוד הראשי של האתר. היא הופיעה כקישור באזור הפרסום החופשי באתר ב- 5 לדצמבר 2001 וירדה לאחר מספר שעות לארכיון הידיעות".
קישורים
אינדימדיה
דעות
Ynet
ICE
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  עיתונות חו-פשית! • ערן בילינסקי • 20 תגובות בפתיל

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים