|
||||
|
||||
העובדה שאתה מאמץ טרמינולוגיה של מי שאתה מסמן כיריבך הנלוז לא מוסיפה לך כבוד. מקסימום קצת יותר אנטגוניזם מצד מי שמביט בך מהצד (למרות שיש לי תחושה שאתה ניזון מהאנטיגוניזם הזה, לכן אפרוש מהמשך הדיון עמך, כדי שלא להזין אותו יותר. תודה, שלום ולא להתראות). |
|
||||
|
||||
דבר עברית או אנגלית אבל תחליט!!! |
|
||||
|
||||
אנטגוניזם, לא אנטיגוניזם. |
|
||||
|
||||
אתה מתקטנן איתי על הקלדה אחרי שבמופע הראשון כתוב שם אנטגוניזם? נו, שוין. כשלא נשאר מה להגיד... |
|
||||
|
||||
בד''כ לא הייתי עושה זאת אבל נוכח מופע האימים הסנוביסטי שלכם מול ג'ק, הייתי חייב. |
|
||||
|
||||
אם כי בעצם, אנטיגוניזם הוא בהחלט און טופיק במאמר על פמיניזם. Antigone's gender has profound affects on the meaning of her actions. Creon himself says that the need to defeat her is all the more pressing because she is a woman. The freedom of Greek women was extremely limited; the rules and strictures placed on them were great even for the ancient world. Antigone's rebellion is especially threatening because it upsets gender roles and hierarchy. By refusing to be passive, she overturns one the fundamental rules of her culture.
( http://www.gradesaver.com/ClassicNotes/Titles/antigo... ) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |